mulla on nyt tuo 2000e imuri.. ..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SocialButterfly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja älkää:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
En kehtais ottaa vastaan keltään eläkeläiseltä mitään rahanarvoista, edes edullista imusia. Jos kuitenkin näin olisi tapahtunut, ja minulle selviäis tavaran olevan todella arvokas, palauttaisin sen pikimmiten mummolle.

Ap: sinua saatetaan syyttää vanhuksen huijaamisesta, jos et palauta imuria (ja sitä se minunkin mielestäni on...).

jaksako jauhaa!!mitään huijaamis syytettä ei voida tehdä jos ihminen on tervejärkinen eikä ole holhouksenalainen.Nyt järki käteen

Jep, mä käsitin ainakin että mummeli oli tuputtamalla tuputtanut imuriaan ap:lle, mistä tuosta saadaan tehtyä huijaus?

juu käyn palauttamassa, mutta roskikseen se menee kyllä..ehkä se on siellä parempi ei voi syyttää huijauksesta ketään, minusta mä en ole tehnyt mitään väärää mummo antoi tädilleni imurin joka antoi sen mulle ja nyt mä olenkin huijari, en todellakaan tieenyt ton olevan kallis, nöyttääkin aika arvottomalta

Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
juu käyn palauttamassa, mutta roskikseen se menee kyllä..ehkä se on siellä parempi ei voi syyttää huijauksesta ketään, minusta mä en ole tehnyt mitään väärää mummo antoi tädilleni imurin joka antoi sen mulle ja nyt mä olenkin huijari, en todellakaan tieenyt ton olevan kallis, nöyttääkin aika arvottomalta

sä näistä kateellisista kälättäjistä välitä.Kun seuraavan kerran käyt vierailulla ota sen mummon kanssa asia puheeksi

Niin tai sitten menet mummelin luokse sen kanssa ja sanot että tää on hirveen kallis, selvisi sulle vasta nyt, että et voi ottaa. Sanot vaikka summan, ja jos oikeesti on roskiin viemässä niin sitten otat sen.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:

Niin tai sitten menet mummelin luokse sen kanssa ja sanot että tää on hirveen kallis, selvisi sulle vasta nyt, että et voi ottaa. Sanot vaikka summan, ja jos oikeesti on roskiin viemässä niin sitten otat sen.

Juu.. :)

sen enempää asiaan puuttumatta mut mites kun sä kirjoitit aluksi että mummo oli tuputtan sen imurin sulle ja nyt asken kirjoitit että tädin kautta sait sen??? Ja joo ei kuulu mulle kunhan ihmettelin!!!

Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sen enempää asiaan puuttumatta mut mites kun sä kirjoitit aluksi että mummo oli tuputtan sen imurin sulle ja nyt asken kirjoitit että tädin kautta sait sen??? Ja joo ei kuulu mulle kunhan ihmettelin!!!

Samaa ihmettelin.

no siis juu..tädille ja mulle, en jaksa selittää mutta tädille se oli sitä tarjonnut ja täti sanoi että kysyis jos minä haluisin joten hain sitten sen ja mummo oli tyyyväinen..mutta sama se, en ruodi asiaa täällä sen enempää

Vanhainkotiin ei varmaan laiteta ihan terveitä ja hyvämuistisia vanhuksia edes...

mun mummini on täysin normaali ja tervejärkinen sekä hyvä muisti.Halusi itse vanhain/palvelutaloon kun siivotaan ja ruoka tulee valmiina

Loukkaat mummon tunteita palauttamalla jo annetun lahjan. Jos haluat, voit kyllä käydä keskustelemassa asiasta mummon kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:

Samaa ihmettelin.

no siis juu..tädille ja mulle, en jaksa selittää mutta tädille se oli sitä tarjonnut ja täti sanoi että kysyis jos minä haluisin joten hain sitten sen ja mummo oli tyyyväinen..mutta sama se, en ruodi asiaa täällä sen enempää

Okei, mut ihan eri lailla sä alussa kirjoitit... mamma tuli sulle tarjoon imuria, ku olit mummoasi katsomassa.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:
täällä taas kateelliset mammat kaakattaa

Ai mistä kateellinen, imurista vai? Hohhoijaa. Kuule, mun vanhemmilla on imurikauppiaalta ostettu imuri. On pelittänyt vissiin jo 20 vuotta, joten hyvä on ollut. Ei kuitenkaan niin hyvä, että maksaisin tota 2000 erkkiä mitä nykysistä näköjään pyydetään.

Ja juu, toiset vaan on rehellisempiä luonteeltaan kuin toiset. Meil tuli kerran huutiskaupasta hankittujen kumppareiden mukana villasukat, vaikkei ollut mitään kaupanpäällisistä puhetta. Soitin ja varmistin myyjältä, että olivat tarkoituksella mukana.

Yhteistyössä