mulla on ongelma...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
kyse on siis juhannuksesta..

mä en halua viettää juhannusta kotona. meillä ei ole mökkiä tms. sukulaiset asuu kaukana ( lähin on anoppila 230km pääs ).

Mä tiedän et miehen kaverit ovat menossa saimaan saaristoon eräälle saarelle missä ovat juhannuksia vietelleet jo vuosikausia ( lapsettomia ovat ).

oon kerran siellä ollu ja toista kertaa en mene. Mä kun en juo ja ukko tempas sellasekki känät silloin et oltiin jo 11:sta aikaa illalla takas anoppilas ja ukko melkein sammumispistees.

Toisaalta en anoppilaankaan halua koska tylsistyn kuoliaaksi. Haluisin kotia lähtee mut sinne on 400km ja ajossa menee se 5h vähintään. Siellä pääsis mökille saareen varmasti.

Sitten olis viikon päästä siitä miehen kaverin häät jonne emme ota tyttöä mukaan. Anoppila vihjas jos tultas sinne juhannukses niin tyttö vois jäädä sinne viikoks ja tulis sit häiden jälkeen. Siin olis ratkaisu sitten siihen et miten tyttö saadaan sinne, mutku en toisaalta halua juhannusta viettää siellä. palkkaki tulee viikko juhannuksen jälkee et ei olis tota pätäkkääkään ihan kauheesti.

miehen kans on ihan turha puhua kun ei se tiedä mitään ku viikkoo aikasemmin jos silloinkaan...

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja vali vali:
voi kun on vaikeeta...sulla monta vaihtarii ja mikään ei kelpaa.Meillä menee jussi kerrostalossa eikä oo mitään vaihtaria.

kyllä se meinaa vähä olla:D

kerrostalos meilläki se muuten menis:D

mene sinne anoppilaan jos kerta on kutsuttu.

Olemme viettäneet useita kaupunkijuhannuksia... hyvää ruokaa ja vaikka joku elokuva lainaan. Kaupunki hiljenee hauskasti, kun ihmiset lähtevät maalle örveltämään =)

mutta ah niin rakas ystäväni menee naimisiin juhannuksena ja sinne on "pakko" mennä ja ovat niin kaukana ettei toivoakaan ehtiä minnekään muualle juhannusta viettämään! Ärsyttää, miks se saa pilata mun juhannukseni, ja joo tiedän että tällä asenteella se ainakin on pilalla!

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Vuokratkaa joku mökki läheltä anoppilaa. Vietätte jussin siellä rauhassa, voitte olla perheen kesken tai kutsutte pari hyvää kaveria. Jussin jälkeen suuntaatte anoppilaan ja droppaatte tytön sinne.

muuten ihan hyvä.. ainoa vaan et tähän aikaa on kaikki mökit ( paikka on savonlinna) varattuja.. olsi pitäny olla jo ajoissa matkassa.

plus se et kaikki miehen kaverit lähtee sinne saareen ja mulla ei sielläpäin kavereita ole.

no ehkä teen tästä hankalampaa kuin se oikeesti on..

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Vuokratkaa joku mökki läheltä anoppilaa. Vietätte jussin siellä rauhassa, voitte olla perheen kesken tai kutsutte pari hyvää kaveria. Jussin jälkeen suuntaatte anoppilaan ja droppaatte tytön sinne.

enään ei mökkejä saa ku hyväl tuuril...

Alkuperäinen kirjoittaja Miksi kukaan menee naimisiin jussina?:
mutta ah niin rakas ystäväni menee naimisiin juhannuksena ja sinne on "pakko" mennä ja ovat niin kaukana ettei toivoakaan ehtiä minnekään muualle juhannusta viettämään! Ärsyttää, miks se saa pilata mun juhannukseni, ja joo tiedän että tällä asenteella se ainakin on pilalla!

samaa mieltä.. vuodessa on tasan 3 ajankohtaa milloin ei häitä sais vietellä.. juhannus, joulu ja uusi vuosi.

Yhteistyössä