Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja miehet nyt sanoo mitä vaan että saa pesää:
Alkuperäinen kirjoittaja miehet nyt sanoo mitä vaan että saa pesää:
Alkuperäinen kirjoittaja leena:
ei sun kauneus ole kenenkään sanoista kiinni! Muista se! Tietysti ne kauniit kehut hivelee. Mutta älä perusta suhdetta sen varaan. Narsisteilla on tapana mielistellä alkuun. Ole siis varovainen ja katso tilannetta nettituttavan kanssa ihan rauhassa!
Sen teen, mutta mä en uskois siitä ihmisestä että se valehtelee, kun se on kertonu että hän pitää muodokkaista naisista, exänsäkkin kuulemma ole. Mulle se kirjottin eilen: En taida vastata sun tasoa, liittyen yhteen viestiin, niin siitä aattelin että kyllä sitä kiinnostaa, mutta toivottavasti ei vedä mua narusta. Ja eilen kirjotin sille että toivot.et leiki mun kanssa, mun itsetunnon takia, kirjotti että ei todellakaan halua mulle pahaa, pelleile, saat vielä nähdä ja tuntea miltä tuntuu olla taas kaunis ja haluttava.
Sä oikein tyrkyttämällä tyrkytät että ota minut joka en kenellekkään kelpaa,huono itsetunto hehkuu kilometrien päähän.Mies tietää sen ja lirkuttelee lisää ja kohta sinulla on ylipainon lisäksi särkynyt sydän.
Se on sitten sen ajan murhe, mutta mä jaksan vielä uskoa parempaan. Mies asuu 150 km päässä, tuskin tulee pesän takia tapaamaan, en ainaka ite menis.
Ainakin sinua on varoitettu.
Juu uskotaan sua että kaikki hakee suomi24 seksi seuraa kuvallisella profiililla
Mä niin toivoisin ettei sun sydän särkyis mutta pidä järki päässä,vastaile vain ilmoituksiin mitkä ovat maksullisia ja miehet hakevat oikeasti seuraa.
Ne jotka käyttävät näitä ilmaispalveluja,niistä on tosi moni huijari.
Arvaatkos mistä tiedän,mun oma mies on yksi niistä jotka jäi rysän päältä kiinni,omalla kuvalla mm ja ihan haki vakavampaa suhdetta.
Seuraile mihin kellonaikoihin ne vastailee,varatut ei esim. vastaile usein iltaisin,viikonloppuisin,vaan esim.aamulla aikaisin ja yöllä myöhään.