Mulla on pitkään ollut pyörryttävä, heikko-olo ja nyt viikon verran sydän tykytelly välillä miten sattuu, mitähän lie?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Syke on siinä 80-95 kokoajan. Pe kävin sydänfilmissä mikä ihan normaali sekä verikokeita otettiin, niistä saan tietää ensviikolla. Inhottava seisoa töissä päivät ku pelkää jo noita tytyksiä tai pyörryttäävää oloa. Mutta kai mä lääkärin ohjeen mukaan uskallan odottaa hänen soittoaan vielä useamma päivän? Voiko jumissa olevat niskat aiheuttaa kaiken tämän?

mä en ole sellainen joka tutkiskelis itseään tai vaivojaan, mutta tuolle sydämen tykytykselle en mahda mitään, se vaan välillä tulee ja sama tuo pyörrytys sekin vaan iskee ykskaks sen enempää sitä miettimättä.

et kai ole jollain 100 kalorin dietillä, kuulostaa ihan nälästä johtuvalta heikotukselta... Muistatko myös juoda paljon vettä. Niskassa jumitusta? Itsellä sydän oireilee usein stressistä.

Jos sydänfilmissä/ verikokeissa näkyy jotain hälyyttävää joka vaatii hoitoa välittömästi, ne kyllä ottaa yhteyttä samantien eikä vasta viikon päästä. Yleensä. Koita vaan ottaa mahdollisimman rennosti :)

Mulla on aina ennen ollut hyvä aika korkea hemoglobiini, mutta nythän sekin selviää ensviikolla. Mistä sekin voi sit johtua jos olis ykskaks laskenu? Mulle tulee vaan joku vakava sairaus siitä mieleen...

Mulla on ihan sama juttu. Ihan justa sama. Sydänfilmi ok, mutta rytki nopea. Leposyke on 80 molemmin puolin. Ei laske siitä. Olen hivenen hengästynyt lähes koko ajan. Kilpirauhasarvot, verenpaine, kolesterolit ja HB normaalit.

Mulla on stressi. Mitään muuta selittävää en keksi ja lääkärin mukaan se voi selittää mun kaikki oireet. Nyt pitää kuulemma vaan poistaa elämästä kaikki stressitekijät. Tosi helppoa.

Heip
Kärsin myös tykytyksistä,huonosta olosta ja lisäksi rintakivuista. Kävin useamman kerran ekg:ssä,mutta kun ne ottaa sitä vaan muutaman minuutin niin eihän niissä mitään näkynyt.

Sitten sain holterin ja jopas näky! en oo sellanen panikoija tai mitenkään vahtaa itseäni koko ajan. ihan yllättäen alkoivat joululomalla,enkä alkuun edes reagoinut niihin.

No sitten kun sain beetasalpaajat ja otin ekan tabun niin olo paheni hirveästi niin sit joku fiksu sairaanhoitaja tuli höpöttää että oisko sulla paniikkihäiriön oireita,joo- o beetasalpaaja tabusta paniikkihäiriö! totta tosiaan. ja kysyi vielä hämmästyneen oloisena että miksi sitten otin sen lääkkeen vastasin että no siksi että lääkäri määräsi mulle niitä syöötäväksi rytmihäiriöön.

[QUOTE="madame";26074277]Heip
Kärsin myös tykytyksistä,huonosta olosta ja lisäksi rintakivuista. Kävin useamman kerran ekg:ssä,mutta kun ne ottaa sitä vaan muutaman minuutin niin eihän niissä mitään näkynyt.

Sitten sain holterin ja jopas näky! en oo sellanen panikoija tai mitenkään vahtaa itseäni koko ajan. ihan yllättäen alkoivat joululomalla,enkä alkuun edes reagoinut niihin.

No sitten kun sain beetasalpaajat ja otin ekan tabun niin olo paheni hirveästi niin sit joku fiksu sairaanhoitaja tuli höpöttää että oisko sulla paniikkihäiriön oireita,joo- o beetasalpaaja tabusta paniikkihäiriö! totta tosiaan. ja kysyi vielä hämmästyneen oloisena että miksi sitten otin sen lääkkeen vastasin että no siksi että lääkäri määräsi mulle niitä syöötäväksi rytmihäiriöön.[/QUOTE]

No oletko vielä syönyt noita beetasalpaajia? Onko ne auttanut yhtään?

Yhteistyössä