Mulla on pitkästä aikaa mulkero mies!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Ihan oikeesti...taitaa vähän pukata stressiä rankasta työputkesta ja kovasta kiireestä siellä ja siitä pirun viimeisestä tentistä. Mutta sanokaa nyt rakkaat kanssasisareni että silti äijä on nyt ihan ääliö...

Pojalla on sellainen kaveri jonka äiti on laittanut tapaamisviestejä vallan miehelle. Ja mies taas ei saa aikaiseksi vastailla niihin ja pyytää mun vastaamaan. Sit mä esitän miestä ja vastaan sen puolesta ja sovin siis pojille treffiajan.Useita kertoja olen myös kertonut vastaavani miehen kännystä.

Jokin aika sitten mä vastasinkin omasta puhelimestani tälle äidille ja ajattelin että josko vinkki menis perille ja jatkossa ottais muhun suoraan yhteyttä. Mutta ei, sen jälkeen alkoi tän kaverin ISÄ soittamaan ja laittamaan viestejä miehelle. Eli ilmeisesti vaan luulivat että mä en tykkää naisten lähettelevän viestejä miehelleni tai jotain...

Eilen taas jälleen kerran mies hihkaisi ennen lenkille menoa että kaverin isä laittoi viestiä ja että voisinko vastata siihen. No ensinnäkin mua ärsyttää että mies ei noita treffejä voi sopia ja toisekseen tää nyt on hemmetin typerää ja hankalaa näin.

Vedin siis herneen nekkuun ja laitoin kaverin äidille taas omasta puhelimestani viestiä. Kirjoitin siihen että jatkossa kannattaa kirjoittaa suoraan mulle kun mies on tosi laiska sopimaan ja kuitenkin delegoi ne mulle. Sovittiin äidin kanssa aika ja paikka ja että jatkossa sovitaan me keskenämme jutuista.

Mies tuli kotiin ja melko kiukkuiseen sävyyn luin viestin minkä olin kirjoittanut ja ilmoitin että enää hänen ei tarvi vauvautua. Äijä veti sitten herneet nekkuunsa eikä puhunut mulle mitään koko iltana ja meni kiukkuisena nukkumaan.

Ei siinä mitään mutta kun se sama hemmetin mullittelu jatkuu tänään :o :o . Mä laitoin sille päivällä viestiä ja pyysin anteeksi ja selitin vielä miks sanoin suoraan etttei mies noita hoida. Ja se soitti töistä nopeesti että kiire, mut kaikki ok. Vaan kun tuli kotiin niin naama kuin norsunv***tu. Ja äsken meni nukkumaan, eli edelleen vaan sitten tapellaan.

Miks hemmetissä tuon tarvii olla tuollainen mulkero stressatessaan????? Nii ja sori pitkä vuodatus :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja mitäh:
täääh???

mä en tajunnu tästä mitään. en sitä, miksi sä suutuit enkä sitä miksi miehes suuttu.

:ashamed: :ashamed:

Mä suutuin siksi että mies aina delegoi mulle nuo kaikki sopimiset vaikka tulee sillekin viestiä (ja sen puhelimella on tosi vaikee kirjoittaa viestejä)

Ja mies suuttu mulle kun kirjoitin sille äidille että mies on tosi laiska sopimaan mitään ja delegoi kaikki aina mulle. Että jatkossa kannattaa ottaa suoraan muhun yhteyttä.

Mun sananvalintani ei siis ilmeisesti miellyttänyt miestäni

On teilläkin suuret murheet jostain treffiien sopimisista ja sit vedetään herneitä nenään!Jessus että maailmassa on suurempiakin asioita.Mä en kestäis noin pikkusieluista elämää päivääkään....

Alkuperäinen kirjoittaja Rusty:
Ei se oo mulkero kun vähän saamaton vaan :hug: Sä et oo tehny mitään väärää.

No miks se paskiainen sit vaan kiukuttelee mulle |O |O |O ????

Saa olla vähän pirun uhkarohkea et uskaltaa käyttäytyä mulle noin varsinkin kun olen niin yltäpäältä täynnä hormooneja just nyt :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Bibi:
On teilläkin suuret murheet jostain treffiien sopimisista ja sit vedetään herneitä nenään!Jessus että maailmassa on suurempiakin asioita.Mä en kestäis noin pikkusieluista elämää päivääkään....

No sehän tässä oli just se pointti :headwall: :headwall: . Kun meillä ei siis normaalisti todellakaan väännetä tuollaisista eikä olla pikkusieluisia. Mutta nyt tuo penteleen ukko on kiukutellut mulle jo pari päivää |O |O

Se on NIIIN ärsyttävä kun se stressaa jostain ja NIIIIN ihana silloin kun ei oo stressiä...

Ja mä nyt tuiskahtelen 39 kertaa päivässä ja siks mua ei kukaan ees ota tosissaan :saint:

En tiedä, meilläkin asuu nykyään mulkero kotona :/
Sillä on kotitoimisto, jos me ollaan kotona, niin ei ole hyvä, kun ääntä lähtee ja pitäis rauhassa saada tehdä töitä. Jos ollaan poissa niin mököttää, kun ei pääse mihinkään hauskaan koskaan matkaan. Ja taas se on vittuuntun mulle jostain ja olen sitte takasin.

No, eihän tässä varmaan ole tekstareista kyse sinänsä, vaan siitä mitä stressi saa ihmisessä aikaan. mun mies on kans täys mulkero silloin kun sillä on töissä paineita. on ammatissa jossa sitä stressiä usein tulee,, ja sit se ei useinkaan varsinkaa heti kerro et on stressiä... mut osaa se sit olla ihan kivakin kun on löysempää... koitetaan jaksaa... vaik ei se stressaavan miehen käytös kivalta tunnu

Alkuperäinen kirjoittaja kanssasisar:
No, eihän tässä varmaan ole tekstareista kyse sinänsä, vaan siitä mitä stressi saa ihmisessä aikaan. mun mies on kans täys mulkero silloin kun sillä on töissä paineita. on ammatissa jossa sitä stressiä usein tulee,, ja sit se ei useinkaan varsinkaa heti kerro et on stressiä... mut osaa se sit olla ihan kivakin kun on löysempää... koitetaan jaksaa... vaik ei se stressaavan miehen käytös kivalta tunnu

Ja kaikkein ärsyttävintähän tuossa on just se että mies ei kerro että stressaa. Vasta sitten ku ollaan kiukuteltu jostain typerästä ja sit mä saan sen saakelin säälittävän pillityskohtauksen tai kunnon raivarin, niin SITTE mies avautuu ja kertoo että kun nyt on vaan niin kovat paineet.

Mä just vähän aikaa sit tosiaan hokasin että siellä töissä meinaa nyt aikataulut kaatua ja mies painaa pitkää päivää, huomennakin menossa töihin ties monentenako viikonloppuna. Eli eipä oo paljoa ees vapaita ollut. Ja se vika tentti on TODELLA tärkeä ja siitä on pakko päästä läpi.

Että kyllä mä sen silleen ymmärrän...purkais sen vaan johonkin muualle, menis vaikka potkimaan kiviä ulos :kieh: :kieh: :kieh:

Mutta juu, koitetaan kestää...onpa tuo pieni paha miehessä kuitenkin =)

Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
En tiedä, meilläkin asuu nykyään mulkero kotona :/
Sillä on kotitoimisto, jos me ollaan kotona, niin ei ole hyvä, kun ääntä lähtee ja pitäis rauhassa saada tehdä töitä. Jos ollaan poissa niin mököttää, kun ei pääse mihinkään hauskaan koskaan matkaan. Ja taas se on vittuuntun mulle jostain ja olen sitte takasin.

Miehet :kieh: :kieh: :kieh:

Yhteistyössä