Mulla on stalkkeri vissiin, mitä tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a p"

Vieras
Olen nähnyt hänet leikkipuistossa vaimonsa ja lapsensa kanssa. Vaimollensa olen joskus vähän jutellut, mutten miehelle koskaan. Nyt tämä mies kyselee minusta joka kerta, kun näkee minun mieheni. Mies sanoi, että ei oikein muusta puhukaan kuin minusta. Tänään oli kysynyt mieheltäni, voisiko tavata minut. Minä en edes moikkaa tälle miehelle, jos hänet jossain näen, vaikka hän oikein tuijottaa. Siis asutaan samassa naapurustossa ja siksi joskus nähdään.

Ärsyttää, kun mieskin naljailee siitä, että mulla on joku salasuhde meneillään. Minusta on sitäpaitsi vähän karmivaakin, mutta ylireagoinko? Ajattelin nimittäin, että pitäisikö asia ottaa puheeksi hänen vaimonsa kanssa, jos näen hänet esimerkiksi viikonlopulla leikkipuistossa vai meneekö liian pitkälle? Vai annanko vaan olla?

Miksi kyselee mieheltäsi voisiko tavata sinut, miksei sinulta suoraan? Onko mies muslimi tai vastaava?
Voit pyytää miestäsi vihjaamaan, että hieman outoa että hän niin sinusta kyselee, ja itse kohdella miestä vähän kylmäkiskoisemmin tavatessasi.
Taitaa olla miehen puolelta ihastuksenpoikasta ilmassa, en usko että sinulla on syytä huoleen tai pelkoon :) Kyllä ne tunteet siitä laantuu kun huomaa ne yksipuolisiksi.

Yhteistyössä