E
epätoivoinen
Vieras
Kai tää joku syömishäiriö on, kun en malta olla napostelematta.
En syö mielestäni paljon ruokaa, herkkujakaan tai mitään, mutta jostain ne kalorit vaan kertyy... oon päätellyt, että se jatkuva napostelu aiheuttaa lihomisen. Oon siis tosi ylipainoinen...
Aamupalalla syön yleensä (omasta mielestäni) aika kevyesti. Sitten seuraava ateria on illalla, noin klo 18, syön aika ison aterian. Sittenpä ei muuta aterioita, ellen iltapalaksi ota pientä.
Laitanpa tähän tiivistyksen eilispäivän aikana suuhun menneistä aterioista:
aamupala: kinkku-juustosämpylä, mehukeittoa 3 dl
päivällinen: 2 grillimakkaraa, broileripihvi, 3 perunaa, paljon salaattia
iltapala: mehukeittoa 6 dl ja ruisleipää 2 viipaletta juustolla+kinkulla
MUTTA: se ongelma mun mielestä onkin noiden aterioiden välinen syöminen... eli jotain suklaapatukkaa, mehua, limsaa, jäätelöä... joskus myös sipsejä tai muuta suolaista. Esim. eilen söin 2 tuplapatukkaa, 1 valion eskimojäätelöpuikon ja varmaan litra laimeaa mehua... :ashamed:
Tuleeko näistä eväistä niin paljon kaloreita, että lihoo jatkuvasti? Kun samanlaista se on päivästä toiseen, napostelua siis. Miten saan itseni olematta napostelematta herkkuja? Ajattelen jatkuvasti jotain herkkuja ja ravaan jääkaapilla tms. Mikä on mielestänne mun ongelma? Herkut vai liian paljon ruokaa?
En syö mielestäni paljon ruokaa, herkkujakaan tai mitään, mutta jostain ne kalorit vaan kertyy... oon päätellyt, että se jatkuva napostelu aiheuttaa lihomisen. Oon siis tosi ylipainoinen...
Laitanpa tähän tiivistyksen eilispäivän aikana suuhun menneistä aterioista:
aamupala: kinkku-juustosämpylä, mehukeittoa 3 dl
päivällinen: 2 grillimakkaraa, broileripihvi, 3 perunaa, paljon salaattia
iltapala: mehukeittoa 6 dl ja ruisleipää 2 viipaletta juustolla+kinkulla
MUTTA: se ongelma mun mielestä onkin noiden aterioiden välinen syöminen... eli jotain suklaapatukkaa, mehua, limsaa, jäätelöä... joskus myös sipsejä tai muuta suolaista. Esim. eilen söin 2 tuplapatukkaa, 1 valion eskimojäätelöpuikon ja varmaan litra laimeaa mehua... :ashamed:
Tuleeko näistä eväistä niin paljon kaloreita, että lihoo jatkuvasti? Kun samanlaista se on päivästä toiseen, napostelua siis. Miten saan itseni olematta napostelematta herkkuja? Ajattelen jatkuvasti jotain herkkuja ja ravaan jääkaapilla tms. Mikä on mielestänne mun ongelma? Herkut vai liian paljon ruokaa?