mulla on tänään np ultra ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
mulla on ihan sellai olo et ei tuli shyviä uutisia :/ en tiedä mistä toi tunne tulee.. varmaan siitä kun alussa epäiltiin 3 kertaa tuulimunaa.... mä kerran näin unen missä niskaturviotus 8,9mm :o mut viime yönä näin taas unen että kaikki hyvin ja sydän sykki :heart:

Mä pelkäsin myös ihan hirveesti tuota ultraa ja muutenkin olin parikin kertaa raskauden alussa aivan varma että jotain on sattunut. Hävettää vieläkin miettiä miten sen yhden kerran mielettömässä räntäsateessa ja loskassa pyöräilin neuvolaan kuuntelemaan sydänääniä. Pillitin koko matkan ja pamahdin sitten sisälle naama turvonneena ja märkänä kuin uitettu koira...kuullakseni että kaikki on hyvin =) .

Hyvin menee sullakin, ihan varmasti :hug: . Onnea matkaan ja tulethan kertomaan pikkuisesi kuulumiset =)

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mä pelkäsin myös ihan hirveesti tuota ultraa ja muutenkin olin parikin kertaa raskauden alussa aivan varma että jotain on sattunut. Hävettää vieläkin miettiä miten sen yhden kerran mielettömässä räntäsateessa ja loskassa pyöräilin neuvolaan kuuntelemaan sydänääniä. Pillitin koko matkan ja pamahdin sitten sisälle naama turvonneena ja märkänä kuin uitettu koira...kuullakseni että kaikki on hyvin =) .

Hyvin menee sullakin, ihan varmasti :hug: . Onnea matkaan ja tulethan kertomaan pikkuisesi kuulumiset =)

mut se ihan oikeasti outoa mullakin ollut koko ajan tunne että en ole raskaana.. vaikka päivittäin melkein oksennan+ tissit tosi kipeet..
tosi sekavat fiilikset.. mulla on ihan sellai olo ettei edes pitäs lähteä :'( vaikka ''pakkohan'' se on

Yhteistyössä