V
vieras
Vieras
Jotenkin tästäkin päivästä on kadonnut "se jokin", hehku ja taika joka siinä muinoin lasna oli. Noh, onhan noita vuosia jo mittarissa 34, et ei sitä kauheasti kannatakaan juhlia 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kiitos vaan onnitteluista. Jospa luistaisin tästä vähähiilarisen ruokavalion kapeasta polusta hieman sivuun ja hakisin lohduksi ison palan kermakakkua jääkaapista
Virtuaalisiivut teillekin.
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija ejk:Mulla oli synttärit eilen. Ja täytyy myöntää ettei enää tunnu samalta kuin 30vuotta sitten...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija ejk:Mulla oli synttärit eilen. Ja täytyy myöntää ettei enää tunnu samalta kuin 30vuotta sitten...![]()
Onnea vaan sullekin, kaikesta huolimattaMuistan kun täytin 5. Se oli mellä lapsilla ainoa synttäri, jolloin tuotiin aamulla sänkyyn limua ja kakkusiivu ja lahja. Siis muulloinkin oli juhlintaa, mut tuo 5v päivä juhlistettiin noin. Voi sitä iloa ja onnea. Ja perhosia vatsassa kun odotettiin vieraita ja mitä kivaa taas saa lahjaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija ejk:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija ejk:Mulla oli synttärit eilen. Ja täytyy myöntää ettei enää tunnu samalta kuin 30vuotta sitten...![]()
Onnea vaan sullekin, kaikesta huolimattaMuistan kun täytin 5. Se oli mellä lapsilla ainoa synttäri, jolloin tuotiin aamulla sänkyyn limua ja kakkusiivu ja lahja. Siis muulloinkin oli juhlintaa, mut tuo 5v päivä juhlistettiin noin. Voi sitä iloa ja onnea. Ja perhosia vatsassa kun odotettiin vieraita ja mitä kivaa taas saa lahjaksi.
Oi ihania lapsuusmuistoja
Niin ja onnea sinnekin. On se synttäripv aina kuitenkin hiukan erilainen päivä kuin muut 364... Ja olen huomannut, että lapsille on tärkeitä ne aikuistenkin juhlat. Mun eskarilainen kysyi eilen illalla että " mä en jaksa odottaa enää niitä sun synttärijuhlia!" ja mä en ollut edes aikonut mitään juhlia järjestää... Kai se on sitten pakko.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija ejk:Ei muuta kuin pyydät että tuovat kakut ja kahvit vuoteeseen, ihan vaan lapsuus aikojen muistoksi. Vaikka viikonloppuna. Siinä on sitten ne kahdenpäivän juhlat.![]()