Mulla on tänään synttärit.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jotenkin tästäkin päivästä on kadonnut "se jokin", hehku ja taika joka siinä muinoin lasna oli. Noh, onhan noita vuosia jo mittarissa 34, et ei sitä kauheasti kannatakaan juhlia :(
 
kiitos vaan onnitteluista. Jospa luistaisin tästä vähähiilarisen ruokavalion kapeasta polusta hieman sivuun ja hakisin lohduksi ison palan kermakakkua jääkaapista :p
Virtuaalisiivut teillekin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kiitos vaan onnitteluista. Jospa luistaisin tästä vähähiilarisen ruokavalion kapeasta polusta hieman sivuun ja hakisin lohduksi ison palan kermakakkua jääkaapista :p
Virtuaalisiivut teillekin.

:)

Kuulostaa hyvältä!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija ejk:
Mulla oli synttärit eilen. Ja täytyy myöntää ettei enää tunnu samalta kuin 30vuotta sitten... ;)

Onnea vaan sullekin, kaikesta huolimatta :) Muistan kun täytin 5. Se oli mellä lapsilla ainoa synttäri, jolloin tuotiin aamulla sänkyyn limua ja kakkusiivu ja lahja. Siis muulloinkin oli juhlintaa, mut tuo 5v päivä juhlistettiin noin. Voi sitä iloa ja onnea. Ja perhosia vatsassa kun odotettiin vieraita ja mitä kivaa taas saa lahjaksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija ejk:
Mulla oli synttärit eilen. Ja täytyy myöntää ettei enää tunnu samalta kuin 30vuotta sitten... ;)

Onnea vaan sullekin, kaikesta huolimatta :) Muistan kun täytin 5. Se oli mellä lapsilla ainoa synttäri, jolloin tuotiin aamulla sänkyyn limua ja kakkusiivu ja lahja. Siis muulloinkin oli juhlintaa, mut tuo 5v päivä juhlistettiin noin. Voi sitä iloa ja onnea. Ja perhosia vatsassa kun odotettiin vieraita ja mitä kivaa taas saa lahjaksi.

Oi ihania lapsuusmuistoja :)
Niin ja onnea sinnekin. On se synttäripv aina kuitenkin hiukan erilainen päivä kuin muut 364... Ja olen huomannut, että lapsille on tärkeitä ne aikuistenkin juhlat. Mun eskarilainen kysyi eilen illalla että " mä en jaksa odottaa enää niitä sun synttärijuhlia!" ja mä en ollut edes aikonut mitään juhlia järjestää... Kai se on sitten pakko. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija ejk:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija ejk:
Mulla oli synttärit eilen. Ja täytyy myöntää ettei enää tunnu samalta kuin 30vuotta sitten... ;)

Onnea vaan sullekin, kaikesta huolimatta :) Muistan kun täytin 5. Se oli mellä lapsilla ainoa synttäri, jolloin tuotiin aamulla sänkyyn limua ja kakkusiivu ja lahja. Siis muulloinkin oli juhlintaa, mut tuo 5v päivä juhlistettiin noin. Voi sitä iloa ja onnea. Ja perhosia vatsassa kun odotettiin vieraita ja mitä kivaa taas saa lahjaksi.

Oi ihania lapsuusmuistoja :)
Niin ja onnea sinnekin. On se synttäripv aina kuitenkin hiukan erilainen päivä kuin muut 364... Ja olen huomannut, että lapsille on tärkeitä ne aikuistenkin juhlat. Mun eskarilainen kysyi eilen illalla että " mä en jaksa odottaa enää niitä sun synttärijuhlia!" ja mä en ollut edes aikonut mitään juhlia järjestää... Kai se on sitten pakko. :D

Juu, meidänkin 4v tänään totesi et on sulla vielä huomennakin synttäri. Kun lapsille järkätään aina 2 päivän kemut, toisena päivänä sukulaisille ja toisena sit kaveriperheille. Voi voi, ei ole äiskällä yksiäkään kemuja ja kaksista saa vain haaveilla :D
 
Ei muuta kuin pyydät että tuovat kakut ja kahvit vuoteeseen, ihan vaan lapsuus aikojen muistoksi. Vaikka viikonloppuna. Siinä on sitten ne kahdenpäivän juhlat. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija ejk:
Ei muuta kuin pyydät että tuovat kakut ja kahvit vuoteeseen, ihan vaan lapsuus aikojen muistoksi. Vaikka viikonloppuna. Siinä on sitten ne kahdenpäivän juhlat. :D

Tuota aion "vaatia" äitienpäivänä, kunhan nuo vielä ihan pari vuotta kasvaa nuo lapsoset. Se oli meilläkin tapa kun olin lapsi. Ja äiti ei "koskaan" arvannut, vaan nukkui ihan siihen asti et kakkua vietiin.
 

Yhteistyössä