Mulla on tubulaaritissit! Olen järkyttynyt!!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voi minnuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Voi minnuu

Vieras
Olen aina ajatellut että nämä on vain pienet ja olemattomat, imettänyt olen ja mies ei ole koskaan haukkunut, ei edellisetkään "käteen sopivat" on ollut jonkun teinirakkauspoikaystävän kommentti.

Nyt sain tietää että nämä onkin vialliset. Rintsikoiden kera näyttävät tavallisilta.

Nyt lokeroitiin siis tämäkin puoli minussa epänormaaliksi. Mitäköhän seuraavaksi?

Kuka tuon diagnoosin antoi ja miksi. Hauskaltahan
Tubulaaritissit kuulostavat, haluan itsekin sellaiset.

Toinen ketju ja sen myötä google. Kuvia paljon.

Ja olenhan minä sen aina yiennyt etteivät nämä ole pyöreät kuten vaikka äidilläni, mutta että vallan epänormaalit. Suorastaan vammaiset kuten toisen ketjun aloittaja viitsi kertoa tällaisten olevan.

Alan pihtaamaan seksiä nyt ennenkuin mies maksaa silikoonit!

niin se lekuri meinas että vain erittäin harva voi imettää. koska rinnoissa ei ole tarpeeksi jotaki?

Maitotiehyitä olisko?

Mulla on kyllä kudosta mutta nämä ovat tuubimalliset, eli tubulaariset ja maitoa tuli hienosti.

Olen hävennyt tissejäni julkisilla paikoilla mutta en ole ajatellut aiemmin olevani jonkinlainen kehitysvammainen.

No, tähän ajatukseen on vain sopeuduttava. Mitään en aio muuttaa!

Olen aina ajatellut että nämä on vain pienet ja olemattomat, imettänyt olen ja mies ei ole koskaan haukkunut, ei edellisetkään "käteen sopivat" on ollut jonkun teinirakkauspoikaystävän kommentti.

Nyt sain tietää että nämä onkin vialliset. Rintsikoiden kera näyttävät tavallisilta.

Nyt lokeroitiin siis tämäkin puoli minussa epänormaaliksi. Mitäköhän seuraavaksi?

mikä on sitten ongelmana? Vaatteiden kanssa näyttää normaaleilta, mies ei valita ja pystyit imettämään.

Toi sanako sua nyt vain tökkii?

Siis mitä??? Tarkoittaako tuo tubulaaritissi siis sitä sellaista perinteistä ketunnokka-mallia? Heh, itselläni on semmoiset kolmiot, ja ihan tyytyväinen olen niihin ollut, samoin mies ja vauvakin niistä on maitoa kyllikseen saanut.

Siis tuolla jenkkisivustolla lukee että tuollaiset on todella yleiset. Et oliskohan nyt niin että noi on oikeasti normaalit ja plastiikkakirurgit on aikanaan keksineet tuosta ongelman jotta bisnes rullaa.

Uskon vakaasti itse tähän ja luonnollisuuteen.

Siis tuolla jenkkisivustolla lukee että tuollaiset on todella yleiset. Et oliskohan nyt niin että noi on oikeasti normaalit ja plastiikkakirurgit on aikanaan keksineet tuosta ongelman jotta bisnes rullaa.

Uskon vakaasti itse tähän ja luonnollisuuteen.

Peesi!

Mikä olisikaan helpompi uhri kuin huonoitsetuntoinen nainen!

Ainut vaan että korjailemalla ulkopuolta, se on loputon suo kun oikea ongelma on korvien välissä.

Yhteistyössä