Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:mul varmaan 70 ? no mitä Lahesta tulee.. vajaa tunnin ajo kuitenkin...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:mul varmaan 70 ? no mitä Lahesta tulee.. vajaa tunnin ajo kuitenkin...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kääkkä:en ala!! EN ALA teitä!!! te ootte aivan liian likellä toisianne ja minä yksin tänne kyrvähdän!!! :/ minä varmaan lähtisin ajaa ton 70 kilsaa johonki kahville.. sen verran kaheli oon.. mutta kun nyt on 700 kilsaa teidän kahvipaikkaan niin pakko jättää väliin..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kääkkä:en ala!! EN ALA teitä!!! te ootte aivan liian likellä toisianne ja minä yksin tänne kyrvähdän!!! :/ minä varmaan lähtisin ajaa ton 70 kilsaa johonki kahville.. sen verran kaheli oon.. mutta kun nyt on 700 kilsaa teidän kahvipaikkaan niin pakko jättää väliin..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:mul varmaan 70 ? no mitä Lahesta tulee.. vajaa tunnin ajo kuitenkin...
![]()
Mulla on samat kilsat ja sama kaupunki
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:mul varmaan 70 ? no mitä Lahesta tulee.. vajaa tunnin ajo kuitenkin...
![]()
Naapuri kenties ?
Alkuperäinen kirjoittaja kääkkä:ei tässä tylsyydessä voi edes enää suuttua.pakko kaivaa pakkasesta jäätelö kaveriksi.. minäkö syöppö?? :x
Alkuperäinen kirjoittaja kääkkä:ei tässä tylsyydessä voi edes enää suuttua.pakko kaivaa pakkasesta jäätelö kaveriksi.. minäkö syöppö?? :x
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:mä oon hämeenlinna ja tampereen välissä jumissa![]()
tulkaa kaikki meille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:mul varmaan 70 ? no mitä Lahesta tulee.. vajaa tunnin ajo kuitenkin...
![]()
Naapuri kenties ?
Apua =) tässä talossa asuu vaan rollaattori väkeä.Missä päin Lahtea?
Alkuperäinen kirjoittaja Vaahteranmäen Iita:Alkuperäinen kirjoittaja kuha:mä oon hämeenlinna ja tampereen välissä jumissa![]()
Siellä minäkin jumissaMies nukkuu jo lasten kanssa ja mulla tylsää :/
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja kääkkä:en ala!! EN ALA teitä!!! te ootte aivan liian likellä toisianne ja minä yksin tänne kyrvähdän!!! :/ minä varmaan lähtisin ajaa ton 70 kilsaa johonki kahville.. sen verran kaheli oon.. mutta kun nyt on 700 kilsaa teidän kahvipaikkaan niin pakko jättää väliin..![]()
Mä menen Tornioon syyskuun lopulla.Oulun läpi ajetaan niin käydään silloin kahveella? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Jos joku on nurkilla tarjoon lonkeron
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Jos joku on nurkilla tarjoon lonkeron
Jos mä lähen nurkille niin onko alkoholitonta vaihtoehtoa ?
Alkuperäinen kirjoittaja kääkkä:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja kääkkä:en ala!! EN ALA teitä!!! te ootte aivan liian likellä toisianne ja minä yksin tänne kyrvähdän!!! :/ minä varmaan lähtisin ajaa ton 70 kilsaa johonki kahville.. sen verran kaheli oon.. mutta kun nyt on 700 kilsaa teidän kahvipaikkaan niin pakko jättää väliin..![]()
Mä menen Tornioon syyskuun lopulla.Oulun läpi ajetaan niin käydään silloin kahveella? =)
Kunhan vaan muistat ilmoitella! Varppina lähen kahville!!![]()
Niin olen minä täällä oikiasti mustanaki mutta kun nyt ei voinut ku yhet kyylät yrittää ihan tosissaan tutkia ja tunkee mun elämään.. mut ei siitä sen enempää..hetkeksi haluan ne unohtaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Jos joku on nurkilla tarjoon lonkeron
Jos mä lähen nurkille niin onko alkoholitonta vaihtoehtoa ?
Ei oo sorry =)
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:Alkuperäinen kirjoittaja Vaahteranmäen Iita:Alkuperäinen kirjoittaja kuha:mä oon hämeenlinna ja tampereen välissä jumissa![]()
Siellä minäkin jumissaMies nukkuu jo lasten kanssa ja mulla tylsää :/
mitämitä,missäpäin?![]()