MULLA ON TYLSÄÄ!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kääkkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en ala!! EN ALA teitä!!! te ootte aivan liian likellä toisianne ja minä yksin tänne kyrvähdän!!! :/ minä varmaan lähtisin ajaa ton 70 kilsaa johonki kahville.. sen verran kaheli oon.. mutta kun nyt on 700 kilsaa teidän kahvipaikkaan niin pakko jättää väliin.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja kääkkä:
en ala!! EN ALA teitä!!! te ootte aivan liian likellä toisianne ja minä yksin tänne kyrvähdän!!! :/ minä varmaan lähtisin ajaa ton 70 kilsaa johonki kahville.. sen verran kaheli oon.. mutta kun nyt on 700 kilsaa teidän kahvipaikkaan niin pakko jättää väliin.. :D

Älä nyt suutu :hug:
Minkäs me sille voidaan että asustellaan näinkin liki toisiamme..

Mä menen Tornioon syyskuun lopulla.Oulun läpi ajetaan niin käydään silloin kahveella? =)

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:
mul varmaan 70 ? no mitä Lahesta tulee.. vajaa tunnin ajo kuitenkin...
:whistle:

Mulla on samat kilsat ja sama kaupunki

Naapuri kenties ?

Apua =) tässä talossa asuu vaan rollaattori väkeä.Missä päin Lahtea?

tääl asuu kyl nuorempaakin väkee.. ja koiria.. yhtään rollaattoria en oo nähny..
(yv:llä tarkensin)

Mä menen Tornioon syyskuun lopulla.Oulun läpi ajetaan niin käydään silloin kahveella? =)

Kunhan vaan muistat ilmoitella! Varppina lähen kahville!! :)

Niin olen minä täällä oikiasti mustanaki mutta kun nyt ei voinut ku yhet kyylät yrittää ihan tosissaan tutkia ja tunkee mun elämään.. mut ei siitä sen enempää.. :D hetkeksi haluan ne unohtaa..

Kunhan vaan muistat ilmoitella! Varppina lähen kahville!! :)

Niin olen minä täällä oikiasti mustanaki mutta kun nyt ei voinut ku yhet kyylät yrittää ihan tosissaan tutkia ja tunkee mun elämään.. mut ei siitä sen enempää.. :D hetkeksi haluan ne unohtaa..

Mikä sun nikkis on mustana?samako?

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaahteranmäen Iita:
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
mä oon hämeenlinna ja tampereen välissä jumissa :D
tulkaa kaikki meille :D

Siellä minäkin jumissa :D Mies nukkuu jo lasten kanssa ja mulla tylsää :/

mitämitä,missäpäin? :D

Täällä niin pienellä paikkakunnalla, että viitsiikö edes mainita.. Täältä Hämeenlinnaan n.20min. ja Tampereelle se alta tunti.. Kuis siellä?

Yhteistyössä