Mulla on uskomaton ehkä harhaluulo yh-äideistä :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla ei ole olkkaria tai sohvaa. Koulutusta löytyy, älyä löytyy (siksi olen yh, enkä tartte mitään miehenretaletta) ja töitä löytyy. Lapseni käyttäytyvät paremmin kuin lapset keskimäärin, eivät huuda tai pahoinpitele. Lapsilla on kukkaverhot ja sisustusmaku voi olla mielestäsi huono. Tämä on kuitenkin meidän kotimme ja me viihdymme ihan hyvin.

:D Ha ha.
Olen nuori yh. Yliopisto-opiskelija, kaunis. Asumme vuokralla Turun keskustassa, sopivan kokoinen asunto. Asunto on oikein kauniisti sisustettu. Nii, vaik se toki on makuasia;)
Lapseni on oikein hyväkäytökseni:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Missä on ne huono-osaiset yh:t palsta tuntuu tursuavan vain varakkaita ja koulutettuja yksinhuoltajia jotka ei jakele. Mistä tämä legenda Korsossa asuvasta räkkäriäidistä on lähtöisin?

Ne on tähän aikaan jo perjantaikaljoilla hei. Ei ne nettiin pääse.

Tai sit kaikki maailman yht onkin mallikasvoisia tohtoreita jotka asuu omakotitaloissa ja on upeita, vahvoja, älykkäitä naisia.
Uskoo sitte kun haluaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Kika:
:D Ha ha.
Olen nuori yh. Yliopisto-opiskelija, kaunis. Asumme vuokralla Turun keskustassa, sopivan kokoinen asunto. Asunto on oikein kauniisti sisustettu. Nii, vaik se toki on makuasia;)
Lapseni on oikein hyväkäytökseni:)

nina tt.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
http://irc-galleria.net/user/Liuku/picture/122382669

Koska mun äly ei riittänyt, että olisin päässyt lataamaan tätä aijaa.comiin, niin laitoin sitten irc-galleriaan.
Siinä siis mun olohuone melkein sinisine sohvineen :p

joku kerrostalovuokramuovilattiamattomurju?

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Toki mielikuvia voi olla ja useitten kohdalla ne pitävät paikkansakin. On minullakin tiettyjä mielikuvia yh-äideistä, vaikka itsekin olen yh-äiti ja siksi myös tiedän, että poikkeuksia mahtuu joukkoon.

SINUN ei pitäis ikinä arvostella ketään, ei ole varaa eikä oikeutta, olet itse naisten ja äitien pohjasakkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Borgå:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Missä on ne huono-osaiset yh:t palsta tuntuu tursuavan vain varakkaita ja koulutettuja yksinhuoltajia jotka ei jakele. Mistä tämä legenda Korsossa asuvasta räkkäriäidistä on lähtöisin?

Ne on tähän aikaan jo perjantaikaljoilla hei. Ei ne nettiin pääse.

Tai sit kaikki maailman yht onkin mallikasvoisia tohtoreita jotka asuu omakotitaloissa ja on upeita, vahvoja, älykkäitä naisia.
Uskoo sitte kun haluaa...

no ei tarvitse uskoa. mä en sentään itseäni kauniiksi ylistänyt. vaikka en nyt pahan näköinenkään ole (enkä ylipainoinen).
t: se tohtori

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
http://irc-galleria.net/user/Liuku/picture/122382669

Koska mun äly ei riittänyt, että olisin päässyt lataamaan tätä aijaa.comiin, niin laitoin sitten irc-galleriaan.
Siinä siis mun olohuone melkein sinisine sohvineen :p

joku kerrostalovuokramuovilattiamattomurju?

Joo täällä Laajalahdessa missä kaikki köyhät asuu ;)

Yhteistyössä