Mulla on varmaan joku mielenvika kun aina täytyy noita elukoita haalia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
meillä on jo kaksi koiraa, ja taas katselen kolmatta. jos ei olisi vauva tulossa niin varmasti ottaisin, mutta sen verran mullakin on vielä rajoja jäljellä ettei pentua ja vauvaa samaan aikaan. :P välillä olen kironnut yhdenkin kanssa ettei koskaan enään, ja kas kummaa, aina tulee uusi enkä ilmankaan voi elää. nyt kun toinen koira alkaa olla aika vanha niin olen jo valmiiksi huolissani että miten toinen pärjää ilman kaveria... :/

Meillä on kolme koiraa ja neljännen haluaisin. Onneksi mies pitää kolmea ehdottomana masimina. Tosin kaksi piti olla maksimi, mutta niin vain tuli tämä kolmaskin :D Mutta viikottain kyllä katselen kasvattajien sivuja ja katselen, että millaisia yhdistelmiä on tulossa.

Kerro jos keksit diagnoosinumeron niin liitän sen omiinkin tietoihini. Minun raja menee siinä mikä muillekin perheenjäsenille sopii ja siinä että kaikki elukat pitää tulla hyvin hoidettua. Ne helpoimmatkin.
Nyt siis 2 koiraa, käärme ja kilpikonna.

[QUOTE="Helekkarin Heittomerkki";26117549]Meillä on kolme koiraa ja neljännen haluaisin. Onneksi mies pitää kolmea ehdottomana masimina. Tosin kaksi piti olla maksimi, mutta niin vain tuli tämä kolmaskin :D Mutta viikottain kyllä katselen kasvattajien sivuja ja katselen, että millaisia yhdistelmiä on tulossa.[/QUOTE]

No meilläkin 2 piti olla maksimi mutta kumma kyllä nyt olen ihan valmis ottamaan kolmannenkin.... Mies on aina pitänyt maksimina yhtä, sitten kahta.... mutta se on aika taipuvainen.... vauva ja kämppä estää sen kolmannen nyt, mutta kun vauva taas vähän kasvaa ja kenties saadaan se oma talo, isolla pihalla, maalta niin ties mitä meille kotiutuu...

Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;26117573:
Kerro jos keksit diagnoosinumeron niin liitän sen omiinkin tietoihini. Minun raja menee siinä mikä muillekin perheenjäsenille sopii ja siinä että kaikki elukat pitää tulla hyvin hoidettua. Ne helpoimmatkin.

joo kerron :D no jos mun mies eläisi yksin niin sillä tuskin olisi ainuttakaan koiraa, että kai mä sitä vähän olen taivutellut näihin elukoihin. Kyllä meillä kaikki on tullut hoidettua AINA, vaikka välillä mietinkin kuinka paljon helpompaa olisi ilman koiria. Noin 4 kuukautta elämästäni olen elänyt ilman ainuttakaan eläintä... Ei vaan osaa elää ilmankaan, että en tiedä kuinka terve olen päästäni :P

Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;26117573:

miten olis 666

Mun tyttöni on varsin tervejärkinen nuori nainen. Silti hänellä on kolme suskoiraa, joita käyttää näyttelyissä ja kolme omaa hevosta, kissa ja marsukin löytyy.

Ja... odottaa vauvaa.

[QUOTE="vieras";26117532] sen verran mullakin on vielä rajoja jäljellä ettei pentua ja vauvaa samaan aikaan. [/QUOTE]

Mulla on vissiin sitten viimeinenkin raja hämärtynyt ajat sitten, toinen koira tuli pentuna, kun neljäs lapsi oli 4kk.
Mutta ei se siinä hötäkässä ja eläinmäärässä tuntunut missään.

Nyt niitä koiria on se 2, kissoja on 3 mutta varasin just pennun. Kanoja ja kukkoja yhteensä 12, mutta tipujahan varmaan kesällä taas tulee.
Hevosia on omia 2, mutta meillä asuu niitä yhteensä 7. Ja 1 poni, mutta lupasin ottaa toisenkin, kun kaverilla on yksi "ylimääräinen" kuljeksimassa.
Ja toisen tammani ajattelin kokeilla saada tiineeksi.
Kääpiökani on vielä joukon jatkona, mutta kunhan siitä aika jättää, niin mitään pieniä häkkieläimiä en kyllä enää huoli. Ne on niin vaivalloisia ;)