Mulla on varmaan joku tosi kieroutu?ut suhde mun vartalooni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Apua"

Vieras
Käytän kokoja 44-46 ja xl. Rintaliivit kokoa d- dd.
Ja oon vain 160cm pitkä.
Mutta silti kun katson peiliin, mä en näe siellä sairaalloisen lihavaa naista, vaan kurvikkaan ja ihanan naisen :(
Mulla on vyötärö ja leveä lantio. Ja rinnat.
Ja takamus J`Lon tyyliin :(
Läskiä siis jokapuolella sopivasti.

Silti mun pitäis tuntea olevani läski ja lihava ja inhottava ja mulla pitäis olla palava halua laihduttamiseen.

Ja mulla on. Mä oon ollut viimeiset 6kk laihiksella, ja oon laihtunut ehkä noin 6kg. Vaatekoko on pienentynyt maks yhdellä jos silläkään. Entiset kireät vaatteet on nyt sopivia. Ja mä oon vaan ihan tyytyväinen itteeni. Mut ei kai pitäis. Kai mä oon oikeasti ihan järkyttävä läski, eikö vaan?

Sokkotreffit ois muutaman viikon päästä, mutta enhän mä kehtaa ruhoani siellä esitellä näillä mitoilla, enhän?

Mun kehonkuva on täysin hukassa. Mä en realistisesti tiedä, miltä mä näytän toisten silmissä. Mä en tiedä, mitä muut mun kropasta oikeasti aattelee. Mä en tiedä, mikä on totta ja mikä ei. Mun silmiin mä oon ok, ja seksikäs ja kurvikas. Mutta sitä mikä on totuus, sitä mä en tiedä :(

Oonko mä jäätävä läski, jonka ei pitäis ilmestyä ollenkaan ihmisten ilmoille vai ei?

Siis jos susta sä näytät hyvälle niin sitten sun pitäisi kaiken järjen mukaan olla tyytyväinen.Ei muut ihmiset voi määrittää omilla mielipiteillään mikä on hyvä ja mikä ei, sä ainoastaan itse voit sen tehdä. Mitä ihmeen väliä sillä on mitä muut miettii, miksi muiden mielipiteiden pitää pilata se ainut elämä joka meillä täällä on. Eli totuus on se mitä sä itse ajattelet ja näet. :)

Mun mies sanoo aina, että loppusilauksen naisen kauneudelle tekee se mitä silmistä näkyy ja naisen tyytyväisyys omaan kroppaansa. Mä uskon myös tähän, jos sä oot oikeasti sinut itsesi kanssa, näet peilistä kauniin naisen, kyllä sä sitä silloin olet. Mä ihailen sua, että pystyt olemaan tyytyväinen itseesi. Mä olen 163cm 63kg, koko 38. Ja mä en kehtaa mennä ihmisten ilmoille kun tuntuu että kaikki tuijottaa ja kattoo että mikä läski tuolta tulee.

No laita kuva niin voidaan objektiivisesti arvioida olemmako samaa mieltä. Se, että subjektiivisesti tuntee olevansa kurvikkaan ja ihanan näköinen ei automaattisesti tarkoita sitä että todella on kurvikas ja ihana.

Mitä väliä mun painolla tai bmi:llä on tässä asiassa? Mä mahdun kuitenkin kevyesti kokoon 46, joka on liiankin iso ehkä, siis kokoon 44. Ja xl.
Mun mielestä pointti on se, jonka mä nään peilistä. Ja se mitä mä nään.. no ok, en mä todellakaan vedä vertoja normaalipainoisille, mutta en mä etovakaan omasta mielestä ole. Jostain luojan lykystä mun kaikki ylikilot on kerääntyneet peffaan, rintoihin ja joo, vähän mahaankin mutta ei niin paljon kuin voisi olettaa. Mulla on ampiaisvyötärö kiloistani huolimatta. Ja kaksoisleuaton kaunis naamataulu.

Kai mun pitäis tulla järkiini.. ehkä edesauttais taisteluja kiloja vastaankin se.

No mun mielestä BMI:llä on sen takia väliä, että se kertoo, että pitääkö laihduttaa vai ei! Ja sitähän sä aloituksessasi pähkäilet, että oletko nyt sopiva, vai pitäisikö kuitenkin laihduttaa.

[QUOTE="vieras";22639888]No mun mielestä BMI:llä on sen takia väliä, että se kertoo, että pitääkö laihduttaa vai ei! Ja sitähän sä aloituksessasi pähkäilet, että oletko nyt sopiva, vai pitäisikö kuitenkin laihduttaa.[/QUOTE]

Ehei. Sä oot nyt väärässä.
Mä tiedän että mun pitäis laihduttaa, mä oon kaikkea muuta kuin normaalipainoinen. Mutta kun mun ongelma on se, etten mä näe peilistä jäätävää läskiä, vaan seksikkään kurvikkaan naisen. Pyöreähkön tai kurvikkaan, ihan mitä vaan, mutta en missään nimessä muodotonta läskiä. Joka mä kaiken järjen mukaan kuitenkin olen näillä mitoilla (160cm ja vaatekoko 44-46/xl)

Mä oon kans 160cm, ja kokoa 32-34. Jos mä kuvittelisin tähän 10 kokoa lisää, niin se ei kyllä oo vaan "miltä mä nyt näytän", vaan "pääsenkö mä portaita ylös". Pystytkö sä liikkumaan hengästymättä? Onko sulla hyvä olo? Jos on, niin mitä sä muiden mielipiteistä välität?

[QUOTE="Jenis";22640118]Mä oon kans 160cm, ja kokoa 32-34. Jos mä kuvittelisin tähän 10 kokoa lisää, niin se ei kyllä oo vaan "miltä mä nyt näytän", vaan "pääsenkö mä portaita ylös". Pystytkö sä liikkumaan hengästymättä? Onko sulla hyvä olo? Jos on, niin mitä sä muiden mielipiteistä välität?[/QUOTE]

Todellakin pääsen liikkumaan hengästymättä :O Ja on mulla ihan suht hyvä olo, toki haluaisin olla kokoa 36 niinkuin kaikki muutkin mutta ei se ole niin helppoa. Mä en todellakaan vietä vapaa-aikaani syömällä.. syön tasan kaks kertaa päivässä, toinen ateria on salaattia ja toinen joku lämmin (karppi) ateria. En mässää hiilareilla tai sokerilla tai muillakaan herkuilla. Mä en vaan voi tälle painolle mitään. Jos voisin, niin tän puolenvuoden laiharin aikana oisin laihduttanut jo enemmän kuin vaivaiset kuus kitukiloa.

Yhteistyössä