mulla on varmaan tää tauti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smeagol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Smeagol

Aktiivinen jäsen
03.01.2005
7 024
0
36
http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://www.mtt.fi/kuvat/kasvinsuojelu/mukularutto.jpg&imgrefurl=http://www.mtt.fi/palvelut/kasvinsuojelu/perustietoa/perunarutto.html&h=391&w=325&sz=58&hl=fi&start=179&tbnid=e3Ex-sbXtTw4YM:&tbnh=123&tbnw=102&prev=/images%3Fq%3Dperuna%26start%3D168%26gbv%3D2%26ndsp%3D21%26svnum%3D10%26hl%3Dfi%26sa%3DN

:'(

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Peruna ei ole kykenevä palstailemaan kaksplussalla, siitä sen tietää.
Mistä sä sen tiedät? Onko siitä olemassa jokin tieteellinen tutkimus?

muistaakseni tanskalaiset laborantit tekivät 10 vuotta kestäneen tutkimuksen siitä, pystyykö peruna palstailemaan, ja lopputulos oli se että kyllä pystyy. sellaiset geenimanipuloidut on ihan hakoja ne osaa jopa pelata monimutkaisisa nettipelejä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Totta kai. Joka ikisestä asiasta on tehty tieteellinen tutkimus.
Mä olen kyllä aika vakuuttunut siitä, että aina silloin tällöin olen lukenut palstalta perunoiden kirjoittamia juttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
onko siis sun ongelma se että sä olet peruna,vai se että sulla on perunarutto?jokatapauksessa voimahali :hug: ottaa varmaan lujille tajuta tuommonen :'(

no toi perunarutto vaivaa. ei tää perunana olo oo niin kamalaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Uudet perunat ovat kuin lapsia, innokkaita oppimaan uutta. Sen takia uusille perunoille on helppo opettaa palstailun salat.

mä en oo uusi peruna. olen vanha ja mätä. maistun lahonneelle puulle ja mua vaivaa perunarutto. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
onko siis sun ongelma se että sä olet peruna,vai se että sulla on perunarutto?jokatapauksessa voimahali :hug: ottaa varmaan lujille tajuta tuommonen :'(

kauheeta :hug: voiko siitä parantua? en jaksanu koko linkkiä lukee läpi... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Uudet perunat ovat kuin lapsia, innokkaita oppimaan uutta. Sen takia uusille perunoille on helppo opettaa palstailun salat.

mä en oo uusi peruna. olen vanha ja mätä. maistun lahonneelle puulle ja mua vaivaa perunarutto. :'(

:hug: :hug: Voimia sulle!

kauheeta :hug: voiko siitä parantua? en jaksanu koko linkkiä lukee läpi... :ashamed:

kyllä tää on ihan lopullista... :'(

tässä minun kuvani enne perunaruttoa kun olin onnellinen ja verevä.

peruna1.jpg

oi niitä aikoja... :'(

kyllä tää on ihan lopullista... :'(

kyllä nyt elämä potkii :'( :hug:

Yhteistyössä