mulla on vieläkin huonot muistot mun viimesimmästä synnytyksestä,tai enemmänkin kätilöstä:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pitkä synnytys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pitkä synnytys

Vieras
synnytyksestä jo pari vuotta ja harmittaa etten tehnyt valitusta.en saanut kätilöltä minkäänlaista tukea synnytyksen aikana! päinvastoin pahaa mieltä:(
synnytys pitkittyi koska spinaali-puudutus vei supistukset,eikä se edes vienyt kipuja vaan puudutti väärästä paikkaa eli mun jalat oli aivan puuduksissa ja paleli. kätilö ei uskonut asiaa,intti vaan ettei se puudutus siellä tunnu!
sitten piti lähteä "kylmiltään" työntämään vaikkei lainkaan tullut ponnistamisen tarvetta,puuduts vei senkin. kipu oli valtava ollut jo monta tuntia,eikä mitään puudutusta voinut enää antaa. kätilö oli todella kylmä ja sanoi vaan ettei mua voi sattua noin paljoa ,ponnista nyt että saadaan edes tänään tää lapsi maailmaan jne.

Voi ei, tee vaan vielä valitus. Mun pahin pelko on kyllä kans tämä, et kätilö on joku kuspää, eikä ota mua tosissaan enkä saa apua tarvittaessa.. Synnytys todennäkösesti siis tulossa marraskuussa, että savustakaahan kaikki työhönsä kyllästyneet kätilöt ulos ennen sitä.:D

Yhteistyössä