mulla on yks kaveri joka on sietämätön...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
siis tää nainen on mulle tuttu jo pidemmältä aikaa ja hirvittävän mukava ja sosiaalinen/puhelias ihminen,mutta niin ripustautuva että välillä ahdistaa :ashamed:
se kutsuu itsensä joka paikkaan eikä ymmärrä vihjailuita eikä suoraakaan puhetta... yhtenä esimerkkinä joku arki-ilta kun se soitti et voiko tulla ja olin et ei nyt oikeen sovi,niin se alko vänkään et miksei sovi ja jos hän kuitenkin tulis ja plaaplaaplaa ja mä sit myönnyin et no tuu ny sit kahville,mut mul on sit kaikkee hommaa et ei kauheen kauaa.. no,se tuli ja mä sit alotin ensin sen vihjailun et pitäs tässä kaikkee tehdä,niin se sano et tee vaan eikä aikomustakaan lähtee :headwall: sit sanoin suoraan et sun pitäs nyt lähtee oikeesti,et mun pitää mennä hoitaan pojan kaa iltatoimet ja laittaa se nukkuun,niin se sano et no hoida vaan,kyl mä voin odottaa :headwall: jne.
ja jos erehdyt kerran sille soittaan,niin sit se pommittaa sua joka päivä puheluilla ja viesteillä.
tänään se sit taas tuli meille ja mies soitti mulle et mitä oon suunnitellu tälle illalle. sanoin et tekis viihteelle lähtee,et voi sit huomisen maata hyvällä omallatunnolla ja olis sit kuosissa su ku poika tulee kotiin. no,tää mun kaveri sit sen puhelun päätyttyä tokas et hänen pitää nyt mennä,mut hän tulee sit illemmalla takasin niin lähdetään baanalle ja moro! :o
oli kyl ihan muut suunnitelmat kun sen ihmisen kanssa oleminen :ashamed:
ärsyttävää kun en haluais kokonaan välejäkään katkasta enkä saa aikaseks pikku hajurakoo mitenkä vaik oon yrittäny :ashamed:

Tuttu tunne. Itselläni saman tyyppinen kokemus. Tuli aina soittamatta, pari kertaa päivässä. Oli kuin kotonaan. Soittele kyläilessään ja puheli pitkät tovit. Sitä ei haitannut meidän kotihommat. Lasta ei halunnut vahtia että oisin saanut pyykit kuivamaan jne. Aikani kestin tätä touhua ja sitten laitoin välit poikki kun yksinkertaisesti rupesi jo perhe elämä kärsimään

sit se alkaa pommittaa tekstareilla. kerran koitin kauanko se jaksaa ja kahden viikon jälkeen laitoin viestiä takas jossa sanoin suoraan et halusin vähän taukoo ja se oli et ok,voiks tulla käymää :whistle:

tää on niin pieni kylä,et törmäisin tähän henkilöön kuitenkin koko ajan jossain ja musta se olis ikävää jos olis välit katkonu.. ja meil on samoja kavereita.. en nyt tiedä onko se syy pitääkään välejä,mut ääh.. :ashamed:

Uusimmat

Yhteistyössä