Mulla on yksi kaveri, joka on tosi tuomitseva.... niin vanhanaikainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tri:
Tiesittekö, että on olemassa myös hengellistä ja kristillistä heviä?
Joskus kun on kuunnellut vanhempien ihmisten paasaavaan hevin turmiollisesta vaikutuksesta, on käyny mielessä mitä ajattelisivat jos soittais tuota ja kääntäis heille sanat... Muuttuisikohan käsitys kaikenlaisen epämääräisen musiikin turmiolllisuudesta? Vai olisiko vain osoitus hevin totaalisesta turmiollisesta vaikutuksesta :D

Tuo meidän pikku "hello kitty" on varmaan menossa turmiolle kun isänsä heviä soittaa ja ympärillä on pelkkiä hevirokkareita. Mitähän meidän kaverusten lapsista tuleekaan. =(

Niistä tulee tappajia, ihan varppina.

Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:
Eräa tieteellinen koe on tehty kasveille, joille soitetttiin hyvin raskasta heviä. Kasvit nuukahtivat ja kuolivat lopuksi.
Mutta se on jokaisen oma asia miten lapsensa kasvattaa ja hoitaa.

Ei jumankeuta. Sittenhän munkin olisi pitänyt nuukahtaa ja kuolla. :xmas:

Siis se on musiikkia!!! Kuinka jotkut voi stressata noin kovaa musiikin takia. :o :o

Eräa tieteellinen koe on tehty kasveille, joille soitetttiin hyvin raskasta heviä. Kasvit nuukahtivat ja kuolivat lopuksi.

:laugh:

Annappa sitten linkki kyseiseen tutkimukseen. En kyllä usko pätkääkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Siis se on musiikkia!!! Kuinka jotkut voi stressata noin kovaa musiikin takia. :o :o

joo, siitähän se johtui... tosi "tieteellinen" tutkimus vissiin. :O

:attn: Kasvit tarvitsevat myös vettä ja ravinteita: :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
niin, jos annat 2v tai 3 v. kuunnella niin tuskin on ainakaan hyödyksi, päinvastoin.

Mitä HAITTAA lapselle muka voisi olla siitä, että hän kuuntelee jotain Scorpionseja yms?

Sehän on vain musiikkia.

ei kaikkien mielestä. Jotkut uskoo että musiikin takia voi tehdä itsemurhan jne.

Joo, ja tietokonepelejä pelaamalla tulee tappajia...???

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

kuka on sanonu et mä stressaan? Ei mun tarvii, kerroin vaan mitä hevistä on tutkittu.

Alkuperäinen kirjoittaja Nina:

:attn: Kasvit tarvitsevat myös vettä ja ravinteita: :attn:

Se oli tieteellinen tutkimus, miks ne olis unohtanu antaa vettä? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Noh, eihän se mitenkään kehittävää musiikkia ole. (Toisin kuin esim klassinen.) Siinä on huonompi energia.

siis, jos mun pojan mp:ssä on esim acdc:n you shook me all night long jne niin siitä lähtee huonompi energia? Se ei ole kovin raskasta heviä...

Muistettiinkohan niitä kasveja kastella kokeen aikana?
Klassista musiikkia kuuntelevalle koekasviryhmälle varmaan muistettiin antaa lannoitteetkin!?

Tuntus traumoja tulevan melkein mistä vaan:

Englannin Hunningtonissa on ajauduttu katkeraan naapuririitaan 64-vuotiaan isoäidin Sandra Smithin pihamaalla nököttävien alastomien puutarhatonttujen vuoksi. Naapurin mukaan tontut aiheuttavat heidän lapsosilleen syviä traumoja. Lopulta Smith joutui pukemaan tontuilleen vaatteet, kun hän sai varoituksen kunnan viranomaisilta.

Joo, kasveilla on korvat :xmas:

:laugh: :laugh:
Että ihan eräs tieteellinen koe.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
niin, jos annat 2v tai 3 v. kuunnella niin tuskin on ainakaan hyödyksi, päinvastoin.

Mitä HAITTAA lapselle muka voisi olla siitä, että hän kuuntelee jotain Scorpionseja yms?

Sehän on vain musiikkia.

no juuri näin. mikään scorpions ei muuten psyykkisesti tervettä lasta hetkauta suuntaan eikä toiseen.

No joo, eikä niistä sanoista monikaan suomalainen 2-3-vuotias edes saa selvää.

Mulla kyllä tulee vähän itsetuhoisia ajatuksia, jos joudun kuuntelemaan Celine Dionia, vaikken sanoja kuulisikaan.

Minä aikanaan pidin omaa äitiä vanhoillisena, kun heviä kuullessaan vaiks radiosta käski vaihtaa toiselle kanavalle. Teininä olin kaikkiruokainen musiikin suhteen, joskin enemmän suomirokkia kuuntelin. Mutta arvatkaas mitä? Naurakaa vaan jos haluatte, mutta en minäkään enää tykkää hevistä.

Yks tai kaks biisiä vielä menee jossain juhlatunnelmassa, sit tulee raja vastaan ja migreeni alkaa oireilla ! Että ei mun mielestä ole ihan tuulesta temmattua ja kohtuutonta rajoittaa ihan pienten lasten musiikin kuuntelua. Jos koko levyllisen kuuntelee heviä, on se mun mielestä sama kuin pelais jotain räiskintäpeliä tietokoneella. -Ja niitä pelejäkin meillä harrastetaan kohtuudella, muttei mitä vaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Kuulostaa mun mummultani :whistle: Se meni aikoinaan ihan sekaisin huolesta kun kuuli että mulla on musta nahkatakki. Siis 15-vuotiaana :D Puhumattakaan siitä Iron Maidenin jättijulisteesta joka mulla oli seinällä kun mummu poikkes kylään...

Mun mummo meni sekaisin, kun tajusi että värjään hiuksia.... Siis tämä tapahtui kun olin jo yli 20 vuotias. Tämmöstähän tää on =)