mulla pääsi itku :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gggg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gggg

Vieras
1,5v poika heitti kännykällä suoraan silmäkulmaan mua kun olin tässä koneella...ette usko kuinka kipeää kävi ja oikeesti märy pääsi... kivasti turpos tuo silmäkulma,että aika lujaa heitti...

en ole koskaan antanut kännykkääni lasten käyttöön...

Joo,kyllä varmasti sattu,uskon. Lapset on aika rajuotteisia,just oli kaverillakin silmä mustan 2v. pojan ansiosta. painoitko kipeää kohtaa kylmällä? saattaa auttaa turvotukseen ja ettei silmä mustuisi.

niimpä tein:D en huomioinu lasta...kännykkä oli lapsen isän...sitä kanteli mukanaan,omaani en anna...eipä sen äidin tarvitse aina lasta viihdyttää...lapsella on isäkin enkä tietääkseni ole ainakaan vielä yh. vieläkin kolottaa silmäää:( kiva ku monet varmaan miettii et miten 1,5v poika saa äitiltään silmän mustaksi:D

lapset on vaarallisia ja varsinkin jos niille antaa tai ne saa käteensä jotain sellaista, joka ei pienen käteen kuulu kuten juri kännykkä, veitsi jne...

Meidän neiti oli vähän reilu 1v, kun nousi sängyssä mun vierellä istuun ja rojahti takasin nukkumaan, takaraivo suoraan mun huuliin ja huuli halki. Samana päivänä jouduin lääkäriin selkäkipujen takia, lääkäri ei löytänyt mitään syytä, mutta kyseli tarkkaan, mistä huulen ruhje on tullut ja epäili varmaan, että mies on lyönyt. No sillä kertaa ei ollut :/

Uusimmat

Yhteistyössä