Mulla palaa hermo. Olenko kohtuuton?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katrinainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

katrinainen

Aktiivinen jäsen
22.07.2007
2 076
0
36
Meidan 6kk tytto on nykyiseltaan melkoisen vaikea saada nukahtamaan ja vaatii aikas paljon tassuttelua. Nyt meni pari tuntia, etta sain tyton oikeasti nukahtamaan. Mies on kipeana, mutta ei enaa kuumeessa ja taman vuoksi ilmoitti ettei tanaan aio auttaa minua nukuttamisessa.
Normaalisti olisi tama ihan ok, mutta kun tanaan on ollut minun elamani yksi surullisimmista paivista. Kaveri kuoli eilen ja olen ollut alla pain. lisaksi miehen pikkusiskot on taalla viikon hoidossa ja olen saanut koko paivan laittaa ruokaa, siivota ja passata heita (tytot eivat ole kotonaan tottuneet tekemaan mitaan kotitoita). Olisin todella kaivannut pienta kavelylenkkia rauhassa, yksin. Nyt olen pahalla mielella ja pohdin, etta olenko ihan kohtuuton kun mielestani olisi mieheni pitanyt auttaa minua tanaan poikkeustapauksena. Tekisi mieli vaan istua hetkeksi alas ja itkea ihan kunnolla kun ei sita lasten edessa ole oikein voinut tehda.

kiitos, keitin teeta itselleni ja istahdin ensimmaista kertaa ihan kunnolla tanaan sohvalle. kylla tama tasta paranee nyt. Miehet eivat aina vaan ymmarra, tajusi varmaan vasta nyt kuinka maassa olen kun lupasi hoitaa yoheraamiset tanaan. eli eikohan tasta sopu kuitenkin saada aikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja katrinainen:
kiitos, keitin teeta itselleni ja istahdin ensimmaista kertaa ihan kunnolla tanaan sohvalle. kylla tama tasta paranee nyt. Miehet eivat aina vaan ymmarra, tajusi varmaan vasta nyt kuinka maassa olen kun lupasi hoitaa yoheraamiset tanaan. eli eikohan tasta sopu kuitenkin saada aikaan.

Hienoa, että sait tukea mieheltä. Joskus ne vaativat vähän herättelyä ennenkuin ymmärtävät...

Ei tuo mies tosiaan paha eika ilkea ole. Ajattelematon vaan. Kipeana se on niin tosi kipea, etta oksat pois :laugh: . Pitaisi olla koko ajan hemmottelemassa. Kylla se nyt ihan tosiaan tajusi kun lahti mulle iltapalaakin laittamaan. Olen varmaan vaan silloin talloin aika huono ilmaisemaan tunteitani suoraan ja siksi naita tilanteita voi sitten syntya.