Äitin sisko, eli minun täti, ärsyttävistä ärsyttävin olento joka tekkee yllätysvisiittejä ja touhottaa joka asiasta, assuu onneksi pitemmän matkan takana... Soitti mulle että hänpä tullee vauvaa hoitamaan ko mie olen kuitenki sen verran huonossa kunnossa että en pysty ite siihen. Sanoin että ei tarvi tulla. Akka inttää vastaan että hän nyt tullee kuitenki, ainaki pariksi viikkoa ja katotaan sitte jatkoa. Ja mie sanoin koko ajan että ei ei ei, en halua mittään vieraita tänne pyörimään ja me pärjätään erittäin hyvin. KUITENKI aiko tulla.
Mulla kilahti ja möykkäsin sille puhelimessa että meijän vauvalla on isäki ja se hoitaa kyllä ja jos on töissä niin ei ole ko mennä tien toiselle puolelle ja apua löytyy taas ja totesin että saahan se tulla mut sisälle en päästä.
Noh, sain kuulla olevani kiittämätön kakara, samanlainen paska ko äitini ko en yhtään ajattele mitä puhun ja plaapatiplaaplaaplaaa.... Jotenki nyt ymmärrän ERITTÄIN hyvin miks äiti oli aina tuon siskonsa kanssa sotajalalla... :headwall:
Ja ihan varmaan en sitä sisälle päästä vaikka ruikuttais viikon pihalla :kieh:
Mulla kilahti ja möykkäsin sille puhelimessa että meijän vauvalla on isäki ja se hoitaa kyllä ja jos on töissä niin ei ole ko mennä tien toiselle puolelle ja apua löytyy taas ja totesin että saahan se tulla mut sisälle en päästä.
Noh, sain kuulla olevani kiittämätön kakara, samanlainen paska ko äitini ko en yhtään ajattele mitä puhun ja plaapatiplaaplaaplaaa.... Jotenki nyt ymmärrän ERITTÄIN hyvin miks äiti oli aina tuon siskonsa kanssa sotajalalla... :headwall:
Ja ihan varmaan en sitä sisälle päästä vaikka ruikuttais viikon pihalla :kieh: