Mulla palo hermot ja olen nyt sitte vissin paska ihminen...

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Äitin sisko, eli minun täti, ärsyttävistä ärsyttävin olento joka tekkee yllätysvisiittejä ja touhottaa joka asiasta, assuu onneksi pitemmän matkan takana... Soitti mulle että hänpä tullee vauvaa hoitamaan ko mie olen kuitenki sen verran huonossa kunnossa että en pysty ite siihen. Sanoin että ei tarvi tulla. Akka inttää vastaan että hän nyt tullee kuitenki, ainaki pariksi viikkoa ja katotaan sitte jatkoa. Ja mie sanoin koko ajan että ei ei ei, en halua mittään vieraita tänne pyörimään ja me pärjätään erittäin hyvin. KUITENKI aiko tulla.

Mulla kilahti ja möykkäsin sille puhelimessa että meijän vauvalla on isäki ja se hoitaa kyllä ja jos on töissä niin ei ole ko mennä tien toiselle puolelle ja apua löytyy taas ja totesin että saahan se tulla mut sisälle en päästä.

Noh, sain kuulla olevani kiittämätön kakara, samanlainen paska ko äitini ko en yhtään ajattele mitä puhun ja plaapatiplaaplaaplaaa.... Jotenki nyt ymmärrän ERITTÄIN hyvin miks äiti oli aina tuon siskonsa kanssa sotajalalla... :headwall:
Ja ihan varmaan en sitä sisälle päästä vaikka ruikuttais viikon pihalla :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No olipa tökerö täti!
Varmasti pyydät apua jos siltä tuntuu. Inhottavaa tommonen tuputtaminen ja luulo siitä, että Hän tietää parhaiten.

Niinpä. Sillonko meillä äiti kuoli niin se tunki väkisin tuonne meän lapsuudenkottiin ko kuulema tarvittiin tilanhoijossa apua, mie ja veli... No se sen apu oli sitä että istu aamusta iltaan sohvalla päivittelemässä säätä. Löysi sitte jotaki tekemistä muualta ko katosi vähin äänin yks kaunis päivä....

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Mä en usko että tämä tarina on totta. Mutta mukavat sympatiathan tuollaiselle sadulla saa täällä :D

Kaaaauan palstailleena, voin sanoa, että on totta.. Mutta hyytis kertoo enemmän sairaudestaan, jos niin haluaa..

juu, jos on terveys mennyt niin tietysti satuilee :headwall: itsellä reuma, atopia, migreeniä sekä allergioita ja uskokaa pois, olisin ennemmin satutäti kuin sairaalloinen ! :(

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mie en ehtiny veljeä varottaa ajoissa, täti oli sille soittanu ja aikoo nyt majottua sinne riesaksi :D Toiveissa varmaan päästä livahtaan tänne meille.... :whistle: Taijan käyvä hakkeen haulikon jemmasta...

Oivoi.. :D
Varsinainen täti...

Jos tuollainen ihminen haluaa välttämäti tavata, niin sopisin tapaamisen kahvilaan tms. Enkä vahingossakaan päästäs ovesta kotiini, aika riesoja saada ulos. Yksi tuttu auttaa tutkimalla kaikki kaapit ja kauhistelemalla mitä niissä on (väärän värisiä sisustukseen sopimattomia lakanoita esim)Kai tuo luulee niin jotenkin auttavansa, ei ymmärrä...

Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Jos tuollainen ihminen haluaa välttämäti tavata, niin sopisin tapaamisen kahvilaan tms. Enkä vahingossakaan päästäs ovesta kotiini, aika riesoja saada ulos. Yksi tuttu auttaa tutkimalla kaikki kaapit ja kauhistelemalla mitä niissä on (väärän värisiä sisustukseen sopimattomia lakanoita esim)Kai tuo luulee niin jotenkin auttavansa, ei ymmärrä...

Just sitä tämäki tapaus harrastaa, kaivelee kaappeja "miks sulla on täällä tämmösiä sinisiä lakanoita, ootko aatellu laittaa kuitenki jotku muut verhot tuohon, varmaan sopis paremmin erivärinen matto" ja luultavasti vauvan hoitamiseenki puuttuis "ei sitä noin tehä, katoppa tätä, kyllä me vanhemmat ihmiset tiiettään" :headwall:

Ja äitiki oli kyllä kova neuvomaan mut se neuvo tyrkyttämättä tai lyttäämättä minun toimintatapoja. Muuten kyllä jakso minua arvostella joka asiasta :D Kait se on sukuvika...

Yhteistyössä