Mulla sellainen ihme kysymys uskovaisille?......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No vielä semmoinen asia, että kyllä täytyy tehdä töitä saadaakseen elantonsa. Helppoa rahaa ei olekkaan Milanna.
Sä olet selvästi tullut vaiheeseen, jossa punnitaan onko sinusta alanammatilaiseksi vai ei.

Mulla jo kauan sellaista päässä, välillä vaan mieleen tulee, että mikä ihminen mä sitten olen oikein jos teen siitä työtä, hirveän pahaa vai normaali:D. Koska välillä käy miehiä sääliksi että he rakastu ettei näe muuta

Mun mielestä sä olet vähän semmoinen kiltti ihminen, joka haluaa olla muille mieliksi. Saat mun puolesta elää, niinkuin tykkäät.

Tuutko pikkujouluihin!!!? Mä haluaisin, että tulisit, olisi mukavaa nähdä!

Noh, itse miellän ko. ammatin sellaiseksi joka loukkaa eniten sinua itseä, eli teet ns. syntiä omaa kehoasi vastaan. Halvennat itsesi ja olet vain objektina miehille. Uskon että myös Jumala suree sitä ettei ihmiset arvosta itseään, ja näyttävät itsestänsä/kehostansa osia jotka kuuluvan vain omalle aviopuolisolle näytettäväksi.
Ajattelen että stripparit-, maksulliset-, puhelin tytöt, ovat sisäisesti rikkinäisiä ihmisiä. Miten joku voi kunnioittaa itseään harjoitettuaan jotain tuon kaltaista?

En mä rikkinäinen ole, mä vaan oikeasti halusin sen tehdä melkein jo lapsuudesta alk. aina tuntui siltä että toi on mun. Vaikka se on pahaa ja hyvää, se on vana mulle sellainen työ joka jaksa

Mulla jo kauan sellaista päässä, välillä vaan mieleen tulee, että mikä ihminen mä sitten olen oikein jos teen siitä työtä, hirveän pahaa vai normaali:D. Koska välillä käy miehiä sääliksi että he rakastu ettei näe muuta

Ei ne miehet SINUUN rakastu vaan siihen,mitä heille esität.Sä esität niille,että olet juuri sitä mitä ne haluaakin.Sun ongelmas lienee ennemmin se,ettet pysty täysin pitämään erossa työtä omasta itsestäsi.Kun meet töihin sä olet joku muu kuin oma itsesi,ymmärrätkö?Ja kun lähdet töistä olet taas sinä eikä ne (humalaiset) asiakkaat ole koskaan tavanneetkaan sua.Förstår du?

Jokainen tekee mitä tahtoo eikä kukaan ihminen sua voi tuomita.
Tuomitseminen on synti siinä missä muutkin.
Pahaa ihmistä se ei susta tee,eiköhän pahuus ole ihan muuta. Vain sinä voit tehdä päätöksiä mitä teet. Se onko se Jumalan mielestä oikein niin en usko,että haluaa sinun tai kenekään muunkaan käyttää ruumistaan noin (ruumis on sielun temppeli sanotaan )

Mutta olenko mä pahaa ihminen jos teen sellainen työ mitä mä teen eli strippaus, missä myös valehdellaan ja näytettään itseä? Mä en ole itse uskovainen tai siis niin uskovainen että käyn kirkossa, mut uskon että jotain varmasti on ja oma mielipide, ettei mun tarvi kirkkoon käydä jos mä uskon että jumala on kuitenkin....no joo huonosti selitin, mut mieleen vaan kaikenlaista tulee

No kyllähän Jeesus jokaista ihmistä rakastaa ja kutsuu omakseen. Jeesus oli tekemisissä prostituoitujen ja "huonojen" naisten kanssa. Himoiten toista katsominen (siis muuta kuin aviopuolisoa), on syntiä. Kun Jeesus armahti syntistä, hän sanoi, että mene äläkä enää syntiä tee. Jos sä haluat tietää, onko sun ammattisi syntistä, mene Jumalan eteen ja pyydä Häntä näyttämään se. Siunausta sulle :heart:

[QUOTE="vieras";22406460]Ei ne miehet SINUUN rakastu vaan siihen,mitä heille esität.Sä esität niille,että olet juuri sitä mitä ne haluaakin.Sun ongelmas lienee ennemmin se,ettet pysty täysin pitämään erossa työtä omasta itsestäsi.Kun meet töihin sä olet joku muu kuin oma itsesi,ymmärrätkö?Ja kun lähdet töistä olet taas sinä eikä ne (humalaiset) asiakkaat ole koskaan tavanneetkaan sua.Förstår du?[/QUOTE]

No mut kun tiedän ihan kunnollisia ihmisiä, miehiä kans yks jo itkee mua kolme vuotta, se voi vaikka kaikki tehdä mun varten että olisin edes välillä lähellä istumassa. Tiedän myös niitä joka halua mulle auttaa kokoajan jos mulla on jotain ja he auttaa jos pyydän, mut en halua heijän päätä sekoittaa kokonaan välillä siltä tuntu, mutta tiedän niitä myös joka hulluna minuun ihan täysin:D

No kyllähän Jeesus jokaista ihmistä rakastaa ja kutsuu omakseen. Jeesus oli tekemisissä prostituoitujen ja "huonojen" naisten kanssa. Himoiten toista katsominen (siis muuta kuin aviopuolisoa), on syntiä. Kun Jeesus armahti syntistä, hän sanoi, että mene äläkä enää syntiä tee. Jos sä haluat tietää, onko sun ammattisi syntistä, mene Jumalan eteen ja pyydä Häntä näyttämään se. Siunausta sulle :heart:

No mut mä olen kaukana prostituoista:D olen esiintyjä:D
mut kiitos sulle:hug:

Kaikki ihmiset on pahoja. Se on lähtökohta. Kaikki tarvitsee Jumalaa ja anteeksiantoa.
Jos olisit uskossa, itsekuvasi varmasti muuttuisi niin että et kokisi enää pystyväsi tekemään työtäsi. Kun ymmärtää todella Jumalan rakkauden ja oman itsearvon niin koko minäkuva hiljalleen muuttuu. Ei kukaan ole tuomitsemassa sua, mutta uskon että moni ajattelisi, että on paljon parempaakin mitä voisit tehdä, ja että esiintyminen miesten edessä ei välttämättä ole niin itseäsi kunnioittavaa kuin toivoisi. Mutta tätä on vaikea selittää jos ihmiskuva on erilainen kuin mitä uskossa ollessa on. En olisi itsekään ennen nähnyt siinä välttämättä mitään väärää.

Periaatteessa se mikä siinä on väärin, on se, että saat miehet himoitsemaan itseäsi, ja se on syntiä, eli että himoitsevat ketään muuta kuin omaa vaimoaan.

Sun täytyy tehdä selkeä rajanveto työnkuvasi ja itsesi kanssa. Stripparin työ vaatii vahvan psyykkeen ja hyvä itsetunnon.
Ja jos ei pysty kohtamaan sitä tosi asiaa, että ne miehet tulevat katsomaan sun kroppaasi siellä ja sun tehtävä on "kyniä" heiltä rahat pois. On sulla ammatinvaihto edessä.
Koska kuten sanoin rahansa eteen joutuu tekemään töitä, oli ala mikä hyvänsä.

Sun täytyy tehdä selkeä rajanveto työnkuvasi ja itsesi kanssa. Stripparin työ vaatii vahvan psyykkeen ja hyvä itsetunnon.
Ja jos ei pysty kohtamaan sitä tosi asiaa, että ne miehet tulevat katsomaan sun kroppaasi siellä ja sun tehtävä on "kyniä" heiltä rahat pois. On sulla ammatinvaihto edessä.
Koska kuten sanoin rahansa eteen joutuu tekemään töitä, oli ala mikä hyvänsä.

No ei vältämättä tarvi olla kova psyyke, vaikka se todellakin auttaa joka asiassa. Välillä vaan oikeasti käy sääliksi miehiä, kun ei siellä kaikki ole todellakaan pervoja kun monet ajattelee, vaan on todella hyviä miehiä kenellä vaan ei onnistunut elämässä mitään

[QUOTE="Kika";22406455]Mitä helvettiä?
Mun kehossani ei ainakaan ole osia, jotka kuuluvat "vain omalle aviopuolisolle näytettäväksi"...Huh huh.[/QUOTE]

Kyllä, luit oikein. En minä ainakaan mene näyttelemään/esittelemään kehoni privaatti-paikkoja naapurin eriklle strippi-clubilla. Tai kenellekään muullekaan eriklle, missään tilanteessa.

Ne (intiimi-paikat) tuottavat iloa vain omalle miehelleni ja itselleni.

Harmillista että moni "jakaa" itseään jokaiselle heilalle, jonka kanssa on kertetty hetki tutustua, jos sitäkään.

Milanna, kukaan muu kuin sinä ei voi sitä tietää. Jos teet jotain ja sun omatunto sanoo, että teet nyt väärin, niin olisi paras jättää tekemättä. Jos teet jotain ja sun omatunto sanoo, että se on oikein, teet hyvän valinnan. Sun omatunto on se, mikä on sinussa jumalalta, jumalan ääni. Älä sekoita sitä järjen tai tunteen ääneen, tiedät, itse mikä se on... Sovest' (omatunto) - sovmestnoe (yhteinen) vedenie (tietoisuus).

Muuten, jos oot vkontakte.ru:ssa, suosittelen katsomaan videosarjaa "Igry Bogov" (Jumalten leikit). Tai löytyyhän se youtubestakin, mutta siellä jotenkin pikkupätkiin leikattuna, ei ole mukava katsoa. Siinä sarjassa kerrotaan venäjän kielestä ja sen alkumerkityksistä. Leffan katsottua osaat itse löytää merkkejä vanhasta viisaudesta, jonka esi-vanhemmat ovat ladanneet venäjän kieleen. Kun ymmärtää kielensä, ymmärtää myös itseäänsä paremmin.

Sä tarvitset sen kovan psyykkeen siksi että pystyt ymmärtämään sen että ne miehet eivät tarvitse sun sääliä, vaan ovat sun asiakkaita.
He tulevat ostamaan sulta tiettyä palvelua ja se on että saat heidät tuntemaan mielihyvää. Ja sinun pomoasi ei kiinnosta muu kuin se että raha virtaa.
Ja tätä jos et hyväksy, suosittelisin tämän työn lopettamisen

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ne miehet SINUUN rakastu vaan siihen,mitä heille esität.Sä esität niille,että olet juuri sitä mitä ne haluaakin.Sun ongelmas lienee ennemmin se,ettet pysty täysin pitämään erossa työtä omasta itsestäsi.Kun meet töihin sä olet joku muu kuin oma itsesi,ymmärrätkö?Ja kun lähdet töistä olet taas sinä eikä ne (humalaiset) asiakkaat ole koskaan tavanneetkaan sua.Förstår du?

Tästä olen eri mieltä. Tai siis sehän kuuluu toimenkuvaan, kun vetää roolin päälle, että on eri ihminen kuin oma itsensä. Mielestäni kuitenkin sellaiset alat, missä joutuu täysin olemaan eri ihminen kuin oma itsensä, vetävät ihmistä niin voimakkaasti eri suuntiin, että se estää ihmisen kehityksen. Monesti näyttelijöillä ja muilla ihmisillä, ketkä joutuvat jakamaan itsensä täysin kahdeksi eri minäksi, omaksi minäksi ja työminäksi, on jotain mielenterveysongelmia tai vähintäänkin jatkuvaa stressiä. On niitä sellaisiakin aloja, joissa ihminen saa olla vapaasti oma itsensä ja jos löytää sen tehtävän, missä saa tuntea toteuttavansa sitä, mitä varten tänne elämään on tullut, se olisi se paras tie. Silloin ihminen kehittyy hurjasti ja yhden elämän aikana saattaa kehittyä niin paljon kuin se ei olisi ollut mahdollista monen elämän aikana, jos hän ois valinnut eri tien. Mielestäni pitää kuunnella sitä, mitä oma minä sanoo, oma sydän tai omatunto. Se paras neuvonantaja on jokaisessa itsessään, ja se kyllä puhuu, jos sitä kuunnellaan.

Yhteistyössä