Mulla vielä napakoru ja rv 28..alkaa kiristää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Multakussuu

Aktiivinen jäsen
19.03.2008
1 312
0
36
Tietääkö kukaan mistä netistä sais tilattua niitä odotus mahan kanssa käytettäviä venyviä napakoruja?

Mun kätilö niistä vinkkas muttei muistanu netti sivua.Niitä on,sen tiedän mutten ole netistä vielä löytänyt.

Alkaa kiristää tuo napa muttei malttais ottaa poiskaan. :ashamed: :whistle: Jos kokeilis sitä raskaus-korua ensin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ?!?:
Miks sitä ei voi ottaa pois raskauden ajaksi?

Se menee umpeen ja enää ei voi samaan kohtaan lävistää uudelleen vaan läväri pitää laittaa tosi syvältä ettei osu arpikudokseen.

Jos uudelleen laittais sitten odotuksen jälkeen.

Tuokin on sattunu jo niin kovaa,sisko laittoi uudelleen ja se laitettiin todella syvältä ja oli sattunut!Ja kaikenlisäksi se oli kuitenkin osunu arpeen ja tulehtui pahasti ja joutui sen ottaa sitten pois. :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:

Se menee umpeen ja enää ei voi samaan kohtaan lävistää uudelleen vaan läväri pitää laittaa tosi syvältä ettei osu arpikudokseen.

Tuokin on sattunu jo niin kovaa,sisko laittoi uudelleen ja se laitettiin todella syvältä ja oli sattunut!Ja kaikenlisäksi se oli kuitenkin osunu arpeen ja tulehtui pahasti ja joutui sen ottaa sitten pois. :wave:

Onko sulla sitten kokemusta että ois mennyt umpeen? Mullakun ei tosiaan ole mennyt ja 2 raskautta takana.

Alkuperäinen kirjoittaja v:

Menee umpeen.

Ei mulla ainakaan ole mennyt ja 2 raskautta takana.

Aika ihme,menee nimittäin suht nopeesti umpeen napalävistykset.

Mä oon ottaut joskus rv10 aikaan pois, kun napa kaverilla repeili kivasti kun oli napakoru vielä loppuvaiheessa :whitle:

On mulla tosin nenäkorun reikäkin, enkä oo 6vuoteen pitänyt korua ja viime kuussa kokeilin ja ihan helposti meni vielä koru siittä läpi :D

Onko sulla sitten kokemusta että ois mennyt umpeen? Mullakun ei tosiaan ole mennyt ja 2 raskautta takana.

Ei mulla itselläni mutta monella,monella tutulla.Itseasiassa kaikilla jotka sen otti pois odotuksen vuoksi.

Yhteistyössä