V
vieras
Vieras
Alkaa olla kärsivällisyys lopussa. Minä en saa omaa ääntäni tässä talossa kuuluviin. Tai jos yritän, jotenkin mies saa aina niin pahan mielen mulla puheillaan, että väsyn yrittämään. Kyse siis käytännön asioista. KUTEN missä ja miten säilytetään sen työvaatteita, muiden perheenjäsenten vaatteita, talvikengät näin kesäaikaan jne, millon muu perhe syö, mitä syödään, millon ja miten siivotaan, siivoamattomuus, jos oon ollu sikaväsyny lastenhoidosta, mitä saan laittaa vaatekeräykseen, mitä saan myydä kirppiksellä, millä hinnalla JNEJNEJNE. Jos se väsynyt, muu perhe hiirenhiljaa että saa nukkua mihin aikaan vaan. Jos lapset ottaneet esim joulukoristeet ja leikkiny niillä, HIRVEÄ huuto ja mulle syyt niskoille. tempoo koristeita mielenosotuksellisesti johki pahvilaatikkoon ja huutaa vievänsä ne autotalliin. Mitä minä saan ostaa, se kuitenkin ite hankkii joko ajan kaikennäköistä. Siis nää voi olla jonkun mielestä pikkujuttuja, mutta jotenkin tänä iltana mulla tuli mitta täyteen, kun yläkaapin päältä heitin lattialle talvitamineita, seassa kuravaatteet, että saan pukea lapset ulos. Hirveä huuto siitä!!! Minä en saa laittaa niitä koriin itse haluamaani paikkaan vaan ne täytyy puskea sinnekaapin päälle irralleen pölyttymään. EN JAKSA EN JAKSA EN JAKSA enää tuota touhua. Terapiaan ei lähde, jos MINÄ yritän jostain sanoa nätisti, nalkutan jne jne... EN JAKSA!!!!!!!