Mullakin ois kysymys facebookista! Apuva!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pööölö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pööölö

Vieras
Huomasin vasta kun kaveri kävi omalta tililtään minun profiilissani että mun kaverit ei näy muille, miten saan näkymään?!
Mulla on "suljettu profiili" niin ettei muut kuin kaverit näe muuta kuin sen "*** jakaa tietoja vain ....jos tunnet käyttäjän *** lisää hänet kaveriksi".

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Auttaisko jos meet asetus sivulle ja sieltä asentelet. Mä koitin tänään mennä ja se pyytää jotai salasanaa eikä mulla oo :O

no oon yrittänyt mutta en löydä sellaista kohtaa. ärsyttävää.

Ai asetussivulta et löydä? Hmm. pitää käydä kattoon nimittäin tänään näin ainaki jonku kaverien näkyvyyskohdan...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Auttaisko jos meet asetus sivulle ja sieltä asentelet. Mä koitin tänään mennä ja se pyytää jotai salasanaa eikä mulla oo :O

no oon yrittänyt mutta en löydä sellaista kohtaa. ärsyttävää.

Ai asetussivulta et löydä? Hmm. pitää käydä kattoon nimittäin tänään näin ainaki jonku kaverien näkyvyyskohdan...

ihanaa, kerro jos loydät mistä? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:

Täh? Miten pääset kirjautumaan facebookiin ilman salasanaa? :o

Ai onko se salasana sama sinne asetusten muokkauksiin ku facebook-tilille? :D Enpä tajunnut

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:

Täh? Miten pääset kirjautumaan facebookiin ilman salasanaa? :o

Ai onko se salasana sama sinne asetusten muokkauksiin ku facebook-tilille? :D Enpä tajunnut

:laugh: ihana :D
On juu, sama salasana! :D

Näköjään salasana oli sama, kiitos aivojen lainauksesta pamppelsson :D

Ja se mitä aamulla täälä joku kerto, et pääsee kattoon muiden profiilikuvia, niin joo mun asetukset oli ainaki muuttunu niin et profiilikuvia pääsi kattoon kavereiden kaverit. No eipä pääse enää :)

Yhteistyössä