mulle tarjottiin eilen pientä summaa rahaa ja mietin nyt että miksi ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
No toi 2m + n kuulostaa ihan kivalta, mutta oletkos nyt ihan oikeasti tosissaan että ottaisit rahaa?
Ajattele tosiaan jos se juttu joskus kantautuu lastesi korviin. :/
Osta vaikka halvempi laukku sitten...

laukkuun tarkoitin et omaan jo ostettuun käsilaukkuun laittasin...
no siis, miksen ottaisi kun jokatapauksessa seksistä tulisin nauttimaan vaikka ilmaiseksi, mut rahaa ei oo koskaan liikaa.
on munki mutsista kantautunut mun korviin vaikka ja mitä, lähinnä katkeralta äitipuoleltani. aikuiset sivistyneet ihmiset eivät puhu näistä lapsille. lisäksi jos kantautuu niin asiasta keskustellaan, riippuen minkäikäisiä ovat.

tää maailma ei ookaan niin täydellinen että täällä olis vain sivistyneitä aikuisia jotka ei kerro lapsille. ja toisaalta mä toivon et jos ja kun keskustelet lastes kanssa, niin et sano että on ihan hyvä antaa miehille rahasta, et se ois jotenki normaalia.

mä oon kerran kokeillut rahan ottamista. eipä se sen kummempaa ollut,jos joku siitä maksaa ni mikäs siinä. oisin mä ilmasekskin senkans ollut. en oo ikinä ollut kahen miehenkanssa samaanaikaan,olisin kyllä halunnut,mutta nyt jo myöhästä. tosin oisin halunnu naistakin kokeilla kunnolla ja sekin jäi. ei se rahan ottaminen oo niin kovin iso juttu,mun mielestä. eikä lapset kyllä liity asiaan mitenkään..on aikuisilla seksielämä lapsen saamisen jälkeenkin,on sit suhteessa tai ei. pidä sitä raha summaa vaikka ennemmin lahjana =)

Alkuperäinen kirjoittaja kkk:
tää maailma ei ookaan niin täydellinen että täällä olis vain sivistyneitä aikuisia jotka ei kerro lapsille. ja toisaalta mä toivon et jos ja kun keskustelet lastes kanssa, niin et sano että on ihan hyvä antaa miehille rahasta, et se ois jotenki normaalia.

meillä jätetään nä paskanjauhajat ihan omaan arvoonsa...
ja keskustelen jos tulee tarvetta omalla tavallani, enhän minäkään teidän lapsia kasvata.
jännä homma muuten et mutsi ja faija kasvatti mut erittäin suppeakatseisesti ja teroittivat aikoinaan kuinka huoraaminen on likaista jne. kapinavaiheessani aloin miettimään asioita myös toiselta kantilta ja niin sitten minusta tuli tämmönen :D
en halua olla sellainen ihminen joka siirtää ennakkoluulot sukupolvelta toiselle. kuten esim huoria kohtaan tai suomessa ennakkoluulot venäläisiä kohtaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiintoista:
voihan sitä tuollaista aina ehdottaa, mut mikähän sun maine jo on jos rahaakin tarjotaan...

niiiin.....ja mikä sen jälkeen kun jätkät vähän "kertoo kylillä"
Miettisin kyl useammankin kerran, itse en suostuisi.

Eiköhän toi kertominen ole nykyään toisinpäin. Eukot kertoo kylillä ja tiedoitusvälineissä kenen kanssa ollaan pantu sekä millaisia tekstiviestejä ollaan lähetelty.

Alkuperäinen kirjoittaja fdykrio8to:
voihan sitä tuollaista aina ehdottaa, mut mikähän sun maine jo on jos rahaakin tarjotaan...

Eiköhän toi kertominen ole nykyään toisinpäin. Eukot kertoo kylillä ja tiedoitusvälineissä kenen kanssa ollaan pantu sekä millaisia tekstiviestejä ollaan lähetelty.

lol :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Eiköhän nykyään eukot lavertele kenen kanssa ollaan pantu ja tekstiviestejä lähetelty.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja kkk:

meillä jätetään nä paskanjauhajat ihan omaan arvoonsa...
ja keskustelen jos tulee tarvetta omalla tavallani, enhän minäkään teidän lapsia kasvata.
jännä homma muuten et mutsi ja faija kasvatti mut erittäin suppeakatseisesti ja teroittivat aikoinaan kuinka huoraaminen on likaista jne. kapinavaiheessani aloin miettimään asioita myös toiselta kantilta ja niin sitten minusta tuli tämmönen :D
en halua olla sellainen ihminen joka siirtää ennakkoluulot sukupolvelta toiselle. kuten esim huoria kohtaan tai suomessa ennakkoluulot venäläisiä kohtaan :)

liian tiukka kasvatus ja itseään arvostava kasvatus on eri asiat. helposti jos kasvatetaan tiukasti jotain asiaa vastaan, teini-iässä kapinoi ja tekee just toisin miten on sanottu.
mutta jos kasvatuspohjana on se, että on ne maksulliset ihmisiäkin mutta silti kenenkään ei tarvitse ottaa rahaa seksistä. Arvosta itseäsi ja usko, että jokainen ansaitsee rakkautta eikä siitä todellakaan tarvitse ottaa rahaa. Minusta maksullinen seksi on suoraa esineellistämistä enkä ikinä voisi kuvitella itseä ottamaan siitä maksua koska oon niin paljon enemmän arvoinen.

Tuli muuten sellanen pointti mieleen että tosi moni mies halveksii naista joka ottaa seksistä rahaa. Et entä jos joskus löydät aivan ihanan miehen jonka vuoksi voisit tehdä mitä vaan ja hän ei halua sua koska oot huorannut? Mieti tääkin puoli ;) Mulle on loppujen lopuksi aivan yks hailee mitä teet ja millä hinnalla mut ajattelin esittää sulle tän vaihtoehdon.

Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Tuli muuten sellanen pointti mieleen että tosi moni mies halveksii naista joka ottaa seksistä rahaa. Et entä jos joskus löydät aivan ihanan miehen jonka vuoksi voisit tehdä mitä vaan ja hän ei halua sua koska oot huorannut? Mieti tääkin puoli ;) Mulle on loppujen lopuksi aivan yks hailee mitä teet ja millä hinnalla mut ajattelin esittää sulle tän vaihtoehdon.

Minä voin miehenä sanoa et mä halveksin enemmän naisia jotka harrastavat yhden yön suhteita, kuin rehellisiä maksullisia naisia.

Alkuperäinen kirjoittaja mies:

Minä voin miehenä sanoa et mä halveksin enemmän naisia jotka harrastavat yhden yön suhteita, kuin rehellisiä maksullisia naisia.

Meitä on monenlaisia. Enkä mä nyt puhunut siitä kuka halveksii kumpaa enemmän vaan että on totuus, että monet halveksivat naisia jotka myyvät itseään.

Eli kannattaa olla rehellisesti yhden ja vain yhden miehen nainen :heart:

Meitä on monenlaisia. Enkä mä nyt puhunut siitä kuka halveksii kumpaa enemmän vaan että on totuus, että monet halveksivat naisia jotka myyvät itseään.

Kaikista voi sanoa et monet halveksivat heitä. Maksullisia naisia halveksivat eniten ns kunnialliset naiset. He pelkäävät heidän miestensä menevän ostamaan seksiä ilotytöiltä jos yrittävät kiristää kotioloissa seksillä.

Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:

Eli kannattaa olla rehellisesti yhden ja vain yhden miehen nainen :heart:

Yhden miehen naisia miehet arvostavat eniten. Kuka sit saa kakkossijan on makuasia.

entäs jos sekstais miehen/miesten kans ihan "muuten vaan" ja sitten kun siitä olis lähtöä tekemässä,niin tämä mies (/miehet) antais sulle vaikka korun.
jonku aidon,kalliin ja aivan uskomattoman ihanan. jos sen korun ottais vastaan,niin olisko se sitten ollu huoraamista? pitäiskö siitä lahjasta kieltäytyä? vai onko se raha vaan se josta nähdään punasta?

mä en oikeen tiiä mitä mieltä tästä ap:n tapauksesta "pitäis" olla :whistle:

Itse voisin olla kahden miehen kanssa, mutta en rahasta. Ilman rahaa ollaan kaikki samalla viivalla: jos ottaisin rahaa, tuntisin olevani "alempana", koska olisin ostettavissa. Siltä tuntuisi, vaikka juttu ei toistuisi ikinä.

Hei tuskin kukaan kiristää seksillä? :D :D Kyllä parisuhteessakin voi seksiä olla :whistle:

Hehheh!!

Vai ei naiset käytä seksiä avioliitossa välineenä saavuttaa jotain itselleen tärkeää:-)

No en tiiä millasia naisia sä tunnet mut eipä kuule oo tapana :xmas:

Hei tuskin kukaan kiristää seksillä? :D :D Kyllä parisuhteessakin voi seksiä olla :whistle:

Hehheh!!

Vai ei naiset käytä seksiä avioliitossa välineenä saavuttaa jotain itselleen tärkeää:-)

No en tiiä millasia naisia sä tunnet mut eipä kuule oo tapana :xmas:

Eihän väitteeni toteen näyttämiseksi tarvitse muuta tehdä kuin lukea tätä palstaa. Täältä löytyy paljon esimerkkejä seksillä kiristämisestä ja se tuntuu olevan palstan naisten keskuudessa yleisesti hyväksyttyä.