Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiintoista:voihan sitä tuollaista aina ehdottaa, mut mikähän sun maine jo on jos rahaakin tarjotaan...
niiiin.....ja mikä sen jälkeen kun jätkät vähän "kertoo kylillä"
Miettisin kyl useammankin kerran, itse en suostuisi.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiintoista:voihan sitä tuollaista aina ehdottaa, mut mikähän sun maine jo on jos rahaakin tarjotaan...
kyl mäki kertosin kylillä varmasti ihan yhtä paljon =)
ja tosiaan maineen saa ilman rahan ottamistakin vaikka ei edes jakele ihan kelle tahansa... mun mieslukumääränihän on ihan säälittävän pieni maineeseeni verrattuna :|
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:Saanko mä kysyä paljonko tarjottu summa oli? Yli vai alle 2000e?
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja sophie:huomenna se aprilli päivä vasta on..:saint:
Niin on ja mun miehen ja hänen kaksoissiskon synttärit![]()
Oho, onko niillä ihan samana päivänä synttärit?:saint:
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Mut eikse olisi kiva, jos ekaksi maksaisivat ja sitten sä maksaisit takaisin ja saisitte kaksinkertaiset kivat?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja sophie:huomenna se aprilli päivä vasta on..:saint:
![]()
![]()
![]()
On,miten niin?
Yrititkö olla jotenkin vitsikäs vai :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiintoista:voihan sitä tuollaista aina ehdottaa, mut mikähän sun maine jo on jos rahaakin tarjotaan...
kyl mäki kertosin kylillä varmasti ihan yhtä paljon =)
ja tosiaan maineen saa ilman rahan ottamistakin vaikka ei edes jakele ihan kelle tahansa... mun mieslukumääränihän on ihan säälittävän pieni maineeseeni verrattuna :|
Alkuperäinen kirjoittaja mahollistahan tuo:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja sophie:huomenna se aprilli päivä vasta on..:saint:
![]()
![]()
![]()
On,miten niin?
jos toinen on syntynyt 23.55 ja toinen 01.04
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja sophie:huomenna se aprilli päivä vasta on..:saint:
![]()
![]()
![]()
On,miten niin?
Alkuperäinen kirjoittaja mahollistahan tuo:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja sophie:huomenna se aprilli päivä vasta on..:saint:
![]()
![]()
![]()
On,miten niin?
jos toinen on syntynyt 23.55 ja toinen 01.04
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja sophie:huomenna se aprilli päivä vasta on..:saint:
![]()
![]()
![]()
On,miten niin?
No en, mä en ole vitsikäs vaikka yrittäisin, joten en edes yritä :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:No jos äijät muutenkin pantavia niin mikä ettei, ottaisin kyllä rahaa.
Mutta ällöttäviä en panisi rahastakaan :x
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:Kaikella kunnioituksella, mut jos sä edes pidät seksistä rahaa ottamista vaihtoehtona niin oletko koskaan miettinyt josko maineen syy olisit sä itse, ei pelkästään ne jotka juoruaa?
Alkuperäinen kirjoittaja The Titityy:Mutta jos sinusta olisi muutenkin mukavaa olla niitten kans silleen niin miksipä ottaa rahaa.
Tarkoitan että jälkeenpäin sulle vois tulla paha olo..
Nimim. kokemusta tuostakin..![]()
Terv: Lihava ja pervo kaverisi. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja The Titityy:Mutta jos sinusta olisi muutenkin mukavaa olla niitten kans silleen niin miksipä ottaa rahaa.
Tarkoitan että jälkeenpäin sulle vois tulla paha olo..
Nimim. kokemusta tuostakin..![]()
Terv: Lihava ja pervo kaverisi. :kieh:
entä sitten jos ootki lihava? sä oot silti rakas! :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja sophie:huomenna se aprilli päivä vasta on..:saint:
![]()
![]()
![]()
On,miten niin?
No en, mä en ole vitsikäs vaikka yrittäisin, joten en edes yritä :kieh:
Aha,no ota nappi jos se helpottais :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:Kaikella kunnioituksella, mut jos sä edes pidät seksistä rahaa ottamista vaihtoehtona niin oletko koskaan miettinyt josko maineen syy olisit sä itse, ei pelkästään ne jotka juoruaa?
sain maineen jo silloin kun olin neitsyt joten ei se vika minussa ole. yksinkertaisesti kaikki hyvännäköset mimmit jotka EI ANNA sulle ovat huoria![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tuota noin:Tässä näkee älykkyysosamäärän.En kehtaisi ikinä nikilläni tulla kertomaan että olen niin huorahtavan näköinen ulkoisesti että maksua tarjotaan.Ei ole kyllä ylpeilyn aihe.