Mulle tulee aina paha mieli kun tapaan mun äidin

Lumivalkoinen

Jäsen
27.12.2008
456
0
16
Kun mä siis olen sinkku niin se aina jaksaa jauhaa sitä samaa paskaa siitä kuka olis hänen mielestään mulle sopiva mies. Mulle tulee aina paha mieli kun se on mulle vähän arka paikka. Onhan tää elämä ihan ok näinkin mutta kai mä nyt ottaisin jonkun kivan miehen jos se olis niin helppoa.
Tällanen ylipainoinen huonoihoinen ihminen nyt vaan ei ole mikään jokapojan unelma.

:hug:
Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Äidit on joskus.....

Minun äitini on sitä mieltä että kun olen eronnut ei minulla ole syytä koskaan enää miestä ottaa. ( no eipä sillä että minullakaan mitään vientiä olisi eron jälkeen ollut )

Juttele äitisi kanssa ihan avoimesti jospa hän ymmärtäisi mille sinusta tuntuu.

Jotkin äidit nyt vaan on tuollasia :(
Minun mieheni ei ollut koskaan vienyt tyttöjä näytille ja minut sitten aikanaan veikin :) No olihan anoppi toki iloinen kun nyt vihdoin miniä taloon tuli mutta en sitten tuiedä onko anoppi liian huonomuistinen vai enkö kelpaa kun
soittelee jatkuvasti pojalleen ja kehoittaa tätä jo sitoutumaan kun onhan jo likemmä 40 ja samassa tulee kuinka naapurin mummon tytär on sen ikäinen ja sillä ei ketään ja annoin jo sinun numerosikin hänelle.
Tosin onneksi kukaan näistä monista ehdotetuista vapaista naisista ei ole miehelleni soittanu :D

Alkuperäinen kirjoittaja jjjj:
Minun mieheni ei ollut koskaan vienyt tyttöjä näytille ja minut sitten aikanaan veikin :) No olihan anoppi toki iloinen kun nyt vihdoin miniä taloon tuli mutta en sitten tuiedä onko anoppi liian huonomuistinen vai enkö kelpaa kun
soittelee jatkuvasti pojalleen ja kehoittaa tätä jo sitoutumaan kun onhan jo likemmä 40 ja samassa tulee kuinka naapurin mummon tytär on sen ikäinen ja sillä ei ketään ja annoin jo sinun numerosikin hänelle.
Tosin onneksi kukaan näistä monista ehdotetuista vapaista naisista ei ole miehelleni soittanu :D

Oletteko naimisissa?

Tulee vain yksi tuntemani vanha ihminen mieleen, jonka mielestä vasta avioliitossa ollaan sitouduttu ja vuosi kausia avoparina elelleet on vanhapoikia ja vanhapiikoja.

Jos ette ole naimisissa niin anopillasi on kova hätä saada poika naitetuksi, ettei olisi vanhapoika,
sellaisia ne vanhat höppänät ihmiset on.

Alkuperäinen kirjoittaja Sellaista:
Alkuperäinen kirjoittaja jjjj:

Oletteko naimisissa?

Tulee vain yksi tuntemani vanha ihminen mieleen, jonka mielestä vasta avioliitossa ollaan sitouduttu ja vuosi kausia avoparina elelleet on vanhapoikia ja vanhapiikoja.

Jos ette ole naimisissa niin anopillasi on kova hätä saada poika naitetuksi, ettei olisi vanhapoika,
sellaisia ne vanhat höppänät ihmiset on.

Ollaan naimisissa ja lapsiakin on :) Mutta jotenkin hän unohtaa minut ja puhuu kuin kuitenkin mieheni olisi vanhapoika.

Yhteistyössä