Mulle tulee tänään hoitolapsia- hieman apua kaipaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jassåå

Aktiivinen jäsen
17.04.2010
13 096
12
38
Turku
3 lasta ikähaarukalla 1v-4v plus oma 2-vuotias siihen vielä päälle.

Nuo ovat mulla hoidossa muutaman tunnin(n.4h) ja jotain kivaa pitäs keksiä: 4-vuotias kuulemma haluaa kattoa jotain leffaa(kun pienemmät on päikkäreillä), eli oisko ehdotuksia mitä vois käydä vuokraamassa?

Mulla ei ikinä ole ollu näin montaa pikkusta yhtäaikaa hoidossa, hiukan hirvittää :D Mut jos jollain olis jotain kivoja ideoita esim.välipalan suhteen, niin olisin erittäin kiitollinen.

juu, en usko mäkään että nukkuvat vieraan ihmisen kanssa vieraassa paikassa.... mut joo, joko leikkiä sisällä tai ulkona, jos piha on suojaisa ja rauhallinen :) esim suihkupullot? saippuakuplat? välipalaksi vaikka hedelmärahkaa, tai mansikkarahkaa tai mansikoita? =)

[QUOTE="vieras";24137785]juu, en usko mäkään että nukkuvat vieraan ihmisen kanssa vieraassa paikassa.... mut joo, joko leikkiä sisällä tai ulkona, jos piha on suojaisa ja rauhallinen :) esim suihkupullot? saippuakuplat? välipalaksi vaikka hedelmärahkaa, tai mansikkarahkaa tai mansikoita? =)[/QUOTE]

no eiköhän sitä voi jotain muutakin miettiä, meillä ei ainakaan noista mene kumpikaan, rahka eikä mansikat.

[QUOTE="vieras";24137790]no eiköhän sitä voi jotain muutakin miettiä, meillä ei ainakaan noista mene kumpikaan, rahka eikä mansikat.[/QUOTE]
Jos laittaisin erilaisia hedelmiä ja esim karjalanpiirakoita? Jogurttiakin ois jääkaapissa...

Yhteistyössä