Mulle tuli eilen illalla iiiiiso virhe...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sitruuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sitruuna

Aktiivinen jäsen
22.05.2004
2 393
1
38
:(

Olin ollut jo tosi väsynyt ilta seitsemästä asti, mutta sinnittelin vielä hereillä olemista..:/
Nuorenpi heräsi 22jälkeen, mutta nukahti hetken kuluttua kun imetin...
Ja mä nukahdin kans. :| :/ :(
Siis en ollut yhtään mitään kuullut että isommat lapset olisivat nukkumaan tulleet, tulivat meidän sänkyyn nukkumaan.
Vasta nyt aamulla huomaan mitä kello, ja kaikki selviää mulle.. :/
Isommat lapset jäivät tietokoneelle, kun lähdin imettämään. Sanoinkin vielä että äiti tulee kohta takas... :headwall: :headwall: :| :/ :(

Minkä ikäisiä lapsia ne oli? Eihän siellä mitään ole sattunu, niin elä nyt liikaa murhetta kanna. Missä lasten isä oli? Mä eilen päivällä taisin torkahtaa ku 2.5v ja 8kk leikki... :/

mä en tajuu mitään tästä? vaikka luin 5x
harmittaako että nukhdit imettäessä? vai..
että lapset jäi koneelle niin myöhään? vai.. <-- tätä mä vaikkaan eniten 4:n lukukerran jälkeen.
se että lapset tuli viereen? vai..

Joskus kyllä väsyttää hirveesti itse kutakin, älä siitä huoli..minkä ikäisiä muut lapset on? Jos mitään sen vakavampaa ei sattunut, niin kai ne lapset ymmärtää että äitiäkin väsyttää joskus.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Minkä ikäisiä lapsia ne oli? Eihän siellä mitään ole sattunu, niin elä nyt liikaa murhetta kanna. Missä lasten isä oli? Mä eilen päivällä taisin torkahtaa ku 2.5v ja 8kk leikki... :/

isommat lapset ovat 3½v ja 5v. Lasten isä oli töissä.

Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
että lapset jäi koneelle niin myöhään? vai.. <-- tätä mä vaikkaan eniten 4:n lukukerran jälkeen.

Niin siis harmitti se, että nukahdin kun menin nuorinta imettämään ja toiset jäivät tietokoneelle. Eli siis minä olin nukahtanut enkä ollut hereillä kun lapset nukahtivat..
Sanoin vielä toisille että äiti tulee kohta..:/
En siis edes herännyt siihen että lapset tulivat minun viereeni, vasta tänään aamulla huomasin puoli 6... :/ :|

Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:

Mä en kans nyt ymmärrä vaikka ihan ajatuksella luin :ashamed:
muoks. No nyt aukes mullekkin =)