Mulle tuli sähköpostiin ilmoitus, että lähettämäni sähköposti ei ole mennyt perille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siis sellainen Mail Delivery -posti mikä aina tulee, kun on johonkin lähettänyt postia eikä se menekään perille.

Ainut vain, että en mielestäni ole lähettänyt kyseiseen osoitteeseen postia, en tunnista sitä enkä edes mielestäni ole lähetellyt mitään sähköposteja. Tai kaksi olen ja ne tiedän, että meni perille.

Voi olla virus tai vastaava, joka on lähettänyt osoitteestasi postia. Etenkin jos viesti on hieman outo ja englanninkielinen. Meillä töissä aina ajoittain noita näkyy.

Alkuperäinen kirjoittaja ccws:
Roskapostia!! Älä edes avaa, noita tulee ja saa ihmiset reagoimaan juuri noin...:(
Roskiin vaan!

NOkun avasin koska katsoin että mikä posti ei mennyt perille. Noitahan tulee ihan normaalisti kun kerran ei jostain syystä mene perille sähköposti. Normaalisti en avaamitään outoja mutta kun toi ei ollutsinänsä outo.

Alkuperäinen kirjoittaja AdaAntony:
ei se mitää roskapostia ole, siin näkyy kenelle se viesti ei oo jostain syystä menny perille

Juu, paitsi, että ei näkynyt mitään vastaanottajaa mulla ainakaan. Roskiin pistin ja virusohjelmat perään pyörimään varoiksi. Mitään ei kyllä löytynyt, että luulen sen olleen vaan roskaposti!

Yhteistyössä