Mulle tuli väärä paketti =/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apsi Deisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Apsi Deisi

Aktiivinen jäsen
03.06.2007
7 211
0
36
Huusin mikko.fiistä paketin jossa oli remun toppahaalari, reiman välikausihaalari ja 2x reiman pipo. No tänään mulle tuli paketti jossa oli lindexin fleecehaalari ja reimatecin toppahaalari. Myyjällä oli samaan aikaan nuo myynnissä, mutta niistä ei hv ylittynyt. Kyllä ottaa päähän :headwall: :headwall: Toivottavasti myyjä suostuu maksamaan noista postarit takaisin ja lähettää mun ostokset mulle.

Kämmähdyksiä sattuu kaikille älä nyt siitä harmistu ja lyö päätäsi seinään.
Nuo asiat varmasti pystytään sopimaan. Esim niin että hän lähettää sen toisen paketin ilman postareita sulle ja sä lähetät virheellisen paketin takaisin.

Olen itsekin kerran saanut väärän paketin, sovittiin asia ja myyjä ja minä oltiin tyytyväisiä.

Toivottavasti ei oo lähettänyt kenellekään toiselle sulle kuuluvaa pakettia... Se tuskin haluaa palauttaa... Minäkin kerran erehdyksissäni postitin väärän paidan. Lhetin sitten heti perään se oikean ja ostaja sai pitää molemmat. Tosin tämä ostaja lähetti pienen tarrapaketin tytölleni, kiitokseksi toisestakin kivasta paidasta :) Sopikaa hyvässä hengessä :)

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Toivottavasti ei oo lähettänyt kenellekään toiselle sulle kuuluvaa pakettia... Se tuskin haluaa palauttaa... Minäkin kerran erehdyksissäni postitin väärän paidan. Lhetin sitten heti perään se oikean ja ostaja sai pitää molemmat. Tosin tämä ostaja lähetti pienen tarrapaketin tytölleni, kiitokseksi toisestakin kivasta paidasta :) Sopikaa hyvässä hengessä :)

Sitä mä mietenkin että onkohan se mun paketti mennyt jollekin toiselle. Ja ihan hyvässä hengessä laitoin hänelle tuossa tunti sitten s.postia. Vastausta odotellessa.