Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24295715:Nyt se on koht ihan paniikissa, et mistä löysin sen kuvan.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24295715:Nyt se on koht ihan paniikissa, et mistä löysin sen kuvan.
Ateistit ovat siis turvassa?
Kuka tekee äänestyksen ap:n uudesta nikistä?![]()
Kuka tekee äänestyksen ap:n uudesta nikistä?![]()
Ootko sä ap se josta ne tuolla salilla puhu? Joka ähki ja puhki ja vihdoin sai tangon ylös. Sitten joku totesi: "Se naisten tanko on 7 kiloa. On meillä myös miesten tankoja ja painoja löytyy tuolta oven vierestä"?
Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;24296101:Oon provo ja lopetan tähän. Meni "hahmo" liian pahikseksi. Tarttis varmaan hakeutua hoitoon kun tämmösestä nauttii. Olin myös toi "mökitön katkera eukko" ja pari muuta "katkeraa eukkoa". Suosikkihahmoja moiset.
Oikeasti olen aika pitkä, melko huonosti toimeentuleva mies. Yliopiston drop out. Ja ilmeisesti kieroutunut seko.
Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;24296101:Oon provo ja lopetan tähän. Meni "hahmo" liian pahikseksi. Tarttis varmaan hakeutua hoitoon kun tämmösestä nauttii. Olin myös toi "mökitön katkera eukko" ja pari muuta "katkeraa eukkoa". Suosikkihahmoja moiset.
Oikeasti olen aika pitkä, melko huonosti toimeentuleva mies. Yliopiston drop out. Ja ilmeisesti kieroutunut seko.