mullon tylsää... *sis kuvan*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en oo ennen laittanu tähän kuvaa, en tiedä miten siitä saa diisentin kokoisen. Profiiliin laitoin tasapuolisuuden nimissä:D

Näytät tosi upeeltä! Panisin!

• Tykkää
Reactions: jassåå
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27233658:
suklaalevy? :D laita yv:llä osoitetiedot, niin saat fazerin sinistä. Voin myös käydä ostamassa pähkinäsekoituksen sulle!

Mä vihaan pähkinöitä! :D Suklaasta kyllä tykkään mutta en mä silti taida nyt tätä palkintoa lunastaa :D

[QUOTE="vieras";27233660]Mä vihaan pähkinöitä! :D Suklaasta kyllä tykkään mutta en mä silti taida nyt tätä palkintoa lunastaa :D[/QUOTE]

no höh :D jos asuisit Turun lähistöllä, väsäisin sulle kunnon illallisen!

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27233670:

tuossa hieman vertailukohdetta

Ihana...niiin oliko sulla niitä lapsia?

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27233687:
2 lasta 3-v ja sit nuorimmainen 5kk

Mulla kans kaks itse synnytettyä ja yks ottotyttö:)

5kk synnytyksestä ja näytät noin hyvältä. Tosi upeeta.

Mulle tuli mitta täyteen raskaana ollessa kun ei päässy ees rappusia kunnol kävelee ylös, ku möhis tiellä:D Synnytyksen jälkeen kirmailin joka puolelle ihan tohkeissa ja äkkii ne ylimääräset lähti. Musta tosi kiva kun äidit jaksaa pitää itsestä huolta:)
Tsemppiä treeneihin:)

• Tykkää
Reactions: jassåå
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27233709:
*ei vielä* hiukka treeniä, kunhan parannun tästä helvetinvitunflunssasta ja pääsen ottelemaan...

Missä lajissa ottelet?

Ekassa kuvassa ihan ok, mutta tyhmää laittaa vertailukuvaksi sellaista, jossa rinnat ei ole luonnollisessa tilassa. Joku saattaa luulla, että oikeasti olet tuollainen kurvikuningatar, vaikka todellisuudessa rinnat on synnytyksen jälkeen isommat. Siinä ensimmäisessä kuvassa nuo upeat rinnat puuttuukin. Hyvältä toki näytät, mutta ihan tavalliselta kuitenkin. Kun taas jälkimmäisessä kuvassa vartalosi on täydellinen suurien rintojen vuoksi.

Ekassa kuvassa ihan ok, mutta tyhmää laittaa vertailukuvaksi sellaista, jossa rinnat ei ole luonnollisessa tilassa. Joku saattaa luulla, että oikeasti olet tuollainen kurvikuningatar, vaikka todellisuudessa rinnat on synnytyksen jälkeen isommat. Siinä ensimmäisessä kuvassa nuo upeat rinnat puuttuukin. Hyvältä toki näytät, mutta ihan tavalliselta kuitenkin. Kun taas jälkimmäisessä kuvassa vartalosi on täydellinen suurien rintojen vuoksi.

ekassa ei ollut rintsikoita... tossa tokassa on