Multa alkaa hymy hyytyä jo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jojo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jojo"

Vieras
Puolitoista viikkoa sitten sairastui mies, se meni ohi suht vähällä. Vatsatautia.

Viikko sitten sairastui muksu, kuumeripuliin, jota riitti viisi päivää. Oli hilkulla, ettei jouduttu osastolle tippaan, viimeinen 12h armonaika osoittautui käännekohdaksi ja nestettä alkoi mennä. Takapuoli hautui ripulin takia rikki, lääkärissä löytyi molemmin puolin korvatulehdus ja siihen tuli lääkekuuri. Lapsi oli sille allerginen, iski nokkosrokko. Nyt on uusi kuuri menossa ja jännätään, sopiiko se.

Olen itse raskaana rv26+0, viime viikolla väsyneen, kipeän muksun kantaminen sai aikaan kipeitä supistuksia ja pientä verenvuotoa. Levolla ollaan selvitty toistaiseksi. Tänään alkaisi muuten olla taas setti kasassa, mitä nyt lääkkeen mahdollisia sivuvaikutuksia pitää kytätä, mutta koira alkoi aamulla aristaa etujalkaansa. Nyt se astuu pääosin normaalisti, mutta varottava on senkin kanssa. Sama suomeksi, en voinut laskea sitä irti tarpeilleen, että se malttoi ottaa rauhallisesti. Menetin epätasaisella alustalla tasapainoni sen kanssa hihnalenkillä ja taitoin nilkkani, joka on nyt kipeä, sininen ja turvoksissa. Mikä siinä auttoi, oli käveltävä sillä kotiin ja tuotava muksukin kainalossa, mies kun on tietysti töissä. Toivottavasti ne hemmetin supparit eivät taas ala!

Vielä on jäljellä auto, kissa ja kodin irtaimisto, mikähän levinnee seuraavaksi? Palstasta on onneksi ollut apua, kun olen ruinannut erilaisia hoitovinkkejä koko viikon. Kiitos avuliaille!

[QUOTE="toivotaan";23085637]Toivottavasti kissa lähtee.[/QUOTE]

Mä en itse asiassa ole yhtään kissaihmisiä, että sikäli... Miehen projekti tuo karvakerä onkin ;)

Yhteistyössä