Multa kysyttiin paperit!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikös ole kiva tunne!? Multa kysyttiin viikko sitten papereita kun oltiin menossa semmoiseen iltakerhoon missä ei yleensä käydä. En etes viitti sanoa, kuinka vanha olen, mutta pokekin totesi, että tais tulla uusi ennätys... ;)

Tänä vuonna kysytty 2 kertaa kaupassa ja 2x alkossa ja kassan naamasta näkee usein että on hikulla kysyäkseen. T. 1974 syntynyt meikitön tuulipukuäiti : )

Mie oon 32v. ja miulta kysyttiin vähän aikaa sitten bussissa että aikuisten vai lasten lippu :o, ikäraja aikuisten lippuun on 17v. Hiukan olin yllättyny, rupesin jo änkyttämään kuskille kun menin ihan ymmälleni.

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Säki kuulut sit hyvin säilyneisiin :D

Jep :D

Mun on pakko hehkuttaa vielä lisää kun oltiin viikonloppuna kylpylässä luksusluokan pikkujouluissa eikä ukon uudet 'nuorisoketjun' työkaverit olleet uskoa etten mä ole heidän ikäluokkaa vaan aika reilusti vanhempi :D

Kivaa kivaa :D (mun naamaan alkaa jo sattua tää virnuilu)

Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Ja tää on niin pieni kylä, et alkossa ku meinas kysyä papereita jatkoki lausettaan;

"-eiku sä ootki XXXXn tyttö, kyllähän mä sut muistan!"

:headwall:

Sisko joskus kävi jossaki peräseinäjoella tms asuessaan Seinäjoella, kaupasta oli ostamssa tupakkia. Täti kyseli papereita, sisko sano ajokortin olevan tuolla mopon lokerossa, hän käy hakemassa. Täti siihen että äläs ny vaivaudu, kenen tyttöjä sä olet?

Olis VÄHÄN outoa jos multa täti kyselis että kenen lapsia mä oon jottei papereita tarttis näyttää :D

Multa ei muuten kysytä papereita kun on laps mukana, eikä kysytty silloinkaan kun 16-17 v "lainasin" äidiltä pikkuveljeä... :whistle: Taitaa lasten hankintaan olla 18v ikäraja?

Multa kysyttiin viime vuonna raveissa että lasten vai aikuisten lippu ? olin vähän että :o , äitipuoleni sattui kysäisemään että minkä ikäisenä pääse lasten lipulla, vastaus oli että 12. Olin sentään edellisenä iltana ollut viettämässä polttareitani 21 veenä, yhden lapsen äitinä :D

Mulla taitaa olla papereiden kyselemisestä aikaa jo puolisen vuotta. Ja se oli ihan ruokakaupassa kun ruoan lisäks ostin parit oluset.
Toissakesänä yritettiin myydä lastenlippua bussissa, olin 30-v. :whistle:

Pitääpä päivittää tietoja, sen verta tyytyväinen olen :D

Eilen kysyttiin paperit baariin mennessä. En siis ole vieläkään ihan rupsahtanu :whistle:
Poke katso henkkareita vähän aikaa ja totes; "Niin niin, mehän ollaan tätä hirmu nuorekasta vuosikertaa" :xmas:

Yhteistyössä