T
"teija"
Vieras
Mainostit täällä (vai omassa blogissasi?) joskus Tittin elämää- blogia. Onko hän sukulaisesi/tuttusi vai muutenko vaan halusit sinne lukijoita?
Olen jäänyt sitä seuraamaan. Ja on ihan kiva kepeä lukea nuoren naisen ja hänen poikansa elämää..
Kiva kun hän myös liittää voimassa olevia tarjouksia sivuilleen! Välillä naurahdan kirjoittajan nuorekasta (vähemmän elämänkokemusta omaavaa) tyyliä, esim. kun sanoo ettei ole syntynyt onnellisten tähtien alla, minulle tulee mielikuva että nyt on tapahtunut jotain synkkää ja että muutenkin elämä on koetellut. Mutta hänelle tämä tarkoittaa sitä että lastenvaatetilauksesta oli yksi vaate puuttunut..
Lisäksi auto hajonnut ja flunssakin tulossa. Oi voi, olkoon onnellinen kun nuo elämän isoimmat murheet.
No nyt menee ohi aiheen ja tämä vaan normaalia (ei paheksuvaa) blogin arviointia. Yhtäkkiä vaan muistin että sinä mummeliisa tätä suosittelit niin jäin miettimään oletteko tuttuja..?
Olen jäänyt sitä seuraamaan. Ja on ihan kiva kepeä lukea nuoren naisen ja hänen poikansa elämää..
No nyt menee ohi aiheen ja tämä vaan normaalia (ei paheksuvaa) blogin arviointia. Yhtäkkiä vaan muistin että sinä mummeliisa tätä suosittelit niin jäin miettimään oletteko tuttuja..?