Mummeliisa hoi :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pia

Aktiivinen jäsen
27.05.2004
2 678
0
36
Olitkos se sinä joka oli Vöyriltä? tuli yhtäkkiä mieleen kun jonkun sun kirjoituksen tossa näin ja maxmon neuvolaan tänään soitin meidän lasten neuvolapapereita, niin kun näin sun nimimerkin tuli välähdys että etkös sinä ollut vöyriltä :D

Kaikkea sitä ihmiselle jää päähän ( jos siis oikeen muistin ) :D

Muistin mä sit oikein :) Muutettiin maxmosta tänne pääkaupunkiin :D täällä noita töitä on vähän papremmin :)

Työllisyys lie suhteellsita. Eikös täälläpäin ole maan matalin työttömyysprossa?
Toisaalta sehän ihan kiinni alasta...

Mites olette viihtyneet siellä kaukana?
Itse tein toisin päin eli muutin kaupungista (Hgistä Kokkolan kautta) tänne Vöyriin 80-luvun alussa ja koen tulleeni kotiin. Muksutkin tuntuvat viihtyvän, koska kaikki jääneet lähimaille tai palanneet tänne opikelujensa jälkeen siinä vaiheessa, kun perhettä alkaneet perustaa.

:)

Olishan siellä/vaasassa töitä ollut, mutta pääpointti tais olla päästä mahollisimman kauaksi vaasasta :D
Viimekesäkin oltiin molemmat töissä ihan maxmossa ja mä kävin myös vaasassa töissä, miehen työt vaan loppui, kun rempattava talo valmistui ja ravintola missä oli töissä on vaan kesät auki :D
Kyllä me maxmossa hyvin viihdyttiin, lapset myös, harrastuksia vaan oli heikonlaisesti kun tuo kielitaito oli vähän puutteellinen ja autoakaan ei ollut viimeseen vuoteen kun asuttiin sielä, julkinen liikenne ei kauheen usein kulkenut.
paljon siis hyvää, mutta vaakakuppiin kun kaikki asiat laitettiin niin helsinki voitti :)

Kesälomalla pitää tulla pohjanmaalle tapaamaan tuttuja ja Nabbenille tietysti syömään :p

Noh, kielitaito keiltämättä tarpeen täällä. (Tänne tultuani minäkin jouduin oppimaan :) )
Meillä myös perheestä osa kulkee Vaasassa töissä, osa sitten muualla ja minä ja mies tehdään aika paljon etänä. Sopii hyvin.

Nabbenilla en ole käynyt aikoihin. Kaverilla huvila suunnilleen sitä vastapäätä lahden toisella puolen joten joskus veneilty muutamalle... :)

Harrietko teillä neuvolantätinä, kun kirjoitit neuvolaan soittaneesi?

meillä oli neuvolantätinä eva, siel maxmon neuvolassa.

Nabbenilta saa toooooosi hyvää ruokaa ;) tai no tiiä sitten kuka sielä ens kesänä on kokkina :D
piti soittaa ite neuvolaan kun meidän uusi neuvolantäti ei ollut saanut evaa kiinni, hankala varmaan löytää oikeaa numeroa, soittelin sitten ite :) sai samalla kuulumisia vaihdettua.

meillä oli neuvolantätinä eva, siel maxmon neuvolassa.

Nabbenilta saa toooooosi hyvää ruokaa ;) tai no tiiä sitten kuka sielä ens kesänä on kokkina :D
piti soittaa ite neuvolaan kun meidän uusi neuvolantäti ei ollut saanut evaa kiinni, hankala varmaan löytää oikeaa numeroa, soittelin sitten ite :) sai samalla kuulumisia vaihdettua.

OK.
:)

Yhteistyössä