Mummeliisa! Kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielenkiinnosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mielenkiinnosta

Vieras
Hei Mummeliisa, olen huomannut että sinulla on useampi lapsi ja nuorimmat ovat saman ikäisiä kuin vanhimmat lapsenlapsesi.
Saako kysyä, miten vanhimmat lapsesi ovat suhtautuneet/suhtautuivat siihen että mummi saa lapsia samaan aikaan kuin tulee isoäidiksi?

Oikein hyvin ovat suhtautuneet.

Toiseksi nuorimmaiseni ja toiseksi vanhin lapsenlapseni (kuulostaa sekavalle, mutta en osaa nyt paremmin muotoilla) syntyivät kuukauden ikäerolla ja oli todella mukava odottaa samaan aikaan esikoisen kanssa. Kuka niitä vauvamahajuttuja jaksaakaan samalla lailla pähkäillä kuin samassa tilanteessa oleva läheinen?

Olemme aika tiivis perhe ainakin nykymittarein mitattuna eli lapsenlapseni ja nuorimmat lapseni kasvavat aika lailla yhdessä. Koen sen rikkaudeksi kaikilla osallisille.

Kovasti nuo vanhimmat vielä pitävät peukkuja sen toivomamme iltatähden puolesta. Se tyttäristäni, jolla nyt kaksikuinen pikkuinen, pakkaa huolellisesti vauvalle pieneksi jääviä vaatteita laatikkoon jonka päälle on kirjoittanut "Seuraavalle pikkusiskolleni".
:D

Saanko mä tunkea tähän samaan ketjuun kyseleen Mummeliisalta? Tai siis päättelin, että on sama nainen, kuin joskus Suomi24:llä nimimerkillä Satu40 tms. Blogia luin joskus aikanaan paljon ja monet itkut sen seurassa itkenyt. Ihana blogi. Ja oletkos laihduttanut valtaisan paljon?

Okei :) Kiitos kun vastasit. Näin ulkopuolisena kuulostaa jännältä vaikka tiedän kyllä yhden äidin ja tyttären, joilla on myös saman ikäiset lapset.
Peukut pystyssä iltatähdelle!

[QUOTE="vieraana";22178238]Saanko mä tunkea tähän samaan ketjuun kyseleen Mummeliisalta? Tai siis päättelin, että on sama nainen, kuin joskus Suomi24:llä nimimerkillä Satu40 tms. Blogia luin joskus aikanaan paljon ja monet itkut sen seurassa itkenyt. Ihana blogi. Ja oletkos laihduttanut valtaisan paljon?[/QUOTE]

Juuh, sama olen.
Kiitos blogikommentista (Oletan että se oli hyvällä tarkoitettu ja viittasi johonkin hankalaan aikaan) ja kyllä, olen laihtunut todella paljon.
:D

Yhteistyössä