3lasta tai enemmän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

......

Vieras
hei
te joilla on siis 3 tai useampi lapsi niin millä tavalla muut ihmiset ovat siihen suhtautuneet? tarkoitan sitä, että minusta tuntuu nykyään että lapsia saisi olla 1 tai kork.2 muuten on jotenkin "outo"..tätä on jotenkin vaikea pukea sanoiksi..esim.perhekahvilassa jutellessani muiden kanssa kukaan ei ehdottomasti halua kolmatta lasta ja monet pähkäilevät kehtaako toisen lapsen kanssa vielä pyöriä niissä kuvioissa eli olla vielä pari lisävuotta kotona..itse haluaisin enemmän lapsia,mutta ympäristön paineet tuntuvat ikäviltä jo asiasta puhuttaessa.tälläisiä kokemuksia minulla..

No mulla ei ainakaan ole tuota ongelmaa. Asumme seudulla, jossa enemmistöllä on paljon lapsia. Meidän 3-lapsinen perhe on ihan tavallinen, jopa aika pieni perhe. Töissä koin, että yksi työkaveri oli ällikällä lyöty, kun kuuli, että odotan kolmatta, mutta se on ainoa tilanne minun kohdallani.

ehkei sellaiset ihmiset ihan oikeasti halua lisää lapsia jos kokevat sen jotenkin noloksi tai jollakin tapaa rasitteeksi!?
Uusioperhe ollaan ja lapsia tällä hetkellä yhteensä 6 :D
kyllä me vähintään hulluja ollaan ja kieltämättä herätetään kiinnostusta ja saadaan katseita kun ikähaitari muksuilla on 1-10v ja ollaan itsekin nuoria :laugh:

viikko sitten leffavuokraamossa myyjä kysyi: onko noi kaikki oikeesti teidän...?

Uusimmat

Yhteistyössä