Mummeliisa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä vain"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="juu";25280987]Munkin mielestä Mummeliisa tuntuu mukavalta![/QUOTE]

myös minun mielestäni Mummeliisa tuntuu todella sympaattiselta ja kivalta ihmiseltä.
Mummeliisa, millaisella porukalla vietätte joulua? Mikä kokoinen kinkku teillä on ostettuna?

[QUOTE="tiina";25281005]myös minun mielestäni Mummeliisa tuntuu todella sympaattiselta ja kivalta ihmiseltä.
Mummeliisa, millaisella porukalla vietätte joulua? Mikä kokoinen kinkku teillä on ostettuna?[/QUOTE]

Kiitos. :)

Joulunvietostamme: Olemme vuokraamalla mökillämme joulun ajan koko perhe
eli keskiviikkona tulimme
minä ja mies,
appi ja anoppi,
neljä tyttäristä,
yksi pojista
kaksi lapsenlapsista,
vävy ja adoptoitu täti.

Tänään seurueeseen liittyi vanhin tytär miehensä ja lapsensa kanssa.

Huomenna tulee kaksi vanhinta poikaa.

Ja ylihuomenna vanhin lapsenlapsista sekä kaksi miniäkokelasta.

Vietämme joulua ensi viikon keskiviikkoon asti ja sitten ajelemme kotiin.

Kinkkuja on kolme 10 kilon kinkkua.
:)

• Tykkää
Reactions: Tapiontytär
Miksi sinä korostat tuota "adoptoitua tätiä"? Eikö hän kuitenkin ole ihan teidän ystävänne? Tulee tuosta luonnehdinnasta mieleen joku kulkukissanpelastusjuttu.

[QUOTE="ihmettelevä";25287077]Miksi sinä korostat tuota "adoptoitua tätiä"? Eikö hän kuitenkin ole ihan teidän ystävänne? Tulee tuosta luonnehdinnasta mieleen joku kulkukissanpelastusjuttu.[/QUOTE]

Se on sanayhdistelmä, jolla hän itse itseään kutsuu ja tahtoo itsensä ulkopuolisille selitettävän.

voih, olet sinäkin saanut lapsia jo nuorena. "Kauhukuva" mielessä itsestäni kohta isoäitinä (olen 27v) vanhin lapsi täyttää kesällä 11v. Toivottavasti ei vielä 10 vuoteen ole lapsia tekemässä :D

Minä sain esikoiseni kun olin 18.
Ja (toistaiseksi) nuorimman kun olin 41.

Ensimmäinen lapsenlapsi syntyi kun olin 39.
Nyt heitä on viisi ja ensi vuonna odotetaan kahta uutta.

Yhteistyössä