mummi sairaalassa :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pampula-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pampula-

Jäsen
02.09.2009
235
0
16
35
sain tänään tietää että mun mummi on joutunut sairaalaan vakavan keuhkokuumeen takia :/ tänään on vielä hänen syntymäpäivänsä.. soitin hälle ja kyselin vointia ja onnittelin, kuullosti tosi heikolta.. sanoi että lääkärit epäilee että vois olla possuflunssaakin.. :( jos se sitä on niin se on mummin menoa :( tuli ihan hirveen paha mieli.. mummi yritti vaihtaa puheenaiheen koko ajan iloisempiin asioihin, kuten siihen että joko mun vauva alkaa syntymään, (tänään rv 41) toivoi että olis saanu vauvan syntymäpäivä lahjaksi :)

harmittaa ihan kauheesti jos mummin aika on nyt mennä. ei hän kerkeis nähdä ensimmäistä lasten lasten lastaan.. (en tiiä sanotaanko noin) mutta siis mummista tulis hetkenä minä hyvänsä isomummi. :/ hän asuu vielä niin kaukanakin (meiltä sinne vajaa 300km). kyseessä on siis isäni äiti, mun viimeinen isovanhempi :(

pakko oli päästä jonnekkin kertomaan tunteistaan kun mieskään ei ole vielä kotona :ashamed:

:hug: Voi että..onko hällä minkä verran ikää? Toivotaan ettei nyt ainakaan sitä possua olis..vaikka keuhkokuumehan on aika paha, etenkin vanhemmalle väelle :/
Ja paranemisia mummolle tietty!

Sun pitäs nyt viedä mummille oikeeta ruokaa sinne sairaalaan, kun siinä sapuskassa on ihan liikaa hiilareita ja lisäaineita siellä ja ne pöpöt tarvii aina hiilareita.... Kukaan muu sitä parempaa ruokaa ei sinne vie, kuin omaiset tai ystävät.

81 täytti tänään. tiedän että on jo vanha mutta pahalta tuntuu. :( niinhän se on, mummi on aina ollut kova taistelija, mutta jotenkin mulla on tunne että tätä taistelua hän ei kestä. :'(

Millaisia perussairauksia mummillasi on ja paljonko on ikää? Nuo vaikuttavat kovasti jos kerran possua on ja kyllähän nuo seikat on tärkeät sen keuhkokuumeenkin kannalta.

Toivottavasti mummisi jaksaa taistella vastaan ja selviää ja näkee vauvasi. Toivon sitä todella :)

Se kirjoitetaan lapsenlapsenlapsi.

Jaksamista! Itsekin valmistauduin keväällä hyvästelemään mummini (nyt 87v.) kun sairastui pahasti, mutta niin vain teräsmummi parani ja voi taas hyvin. Toivottavasti teilläkin kävisi samoin!

no aika paha lähtee täältä asti viemään mummille mitään, meiltä siis tosiaan vajaa 300km sinne. no luulen että jos se on sikainfluenssaa niin hän ei kestä sitä.. kuitenkin niin paljon jo ikää ja vanhuuden perussairauksia.. onneksi mun isä asuu samassa kaupungissa niin hällä on oma poika tukenaan siellä. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se kirjoitetaan lapsenlapsenlapsi.

Jaksamista! Itsekin valmistauduin keväällä hyvästelemään mummini (nyt 87v.) kun sairastui pahasti, mutta niin vain teräsmummi parani ja voi taas hyvin. Toivottavasti teilläkin kävisi samoin!

kiitos kun korjasit virheeni kun en ollut varma kirjoitus muodosta :) toivotaan että meille kävisi myös hyvin! :)

Alkuperäinen kirjoittaja pampula-:
81 täytti tänään. tiedän että on jo vanha mutta pahalta tuntuu. :( niinhän se on, mummi on aina ollut kova taistelija, mutta jotenkin mulla on tunne että tätä taistelua hän ei kestä. :'(

Jospa hän saa voimaa siitä, että haluaa nähdä sun vauvan.

Mullakin on enää yks isovanhempi jäljellä, mummo joka ei enää edes tunne :(
Ukki kuoli keväällä ja kyllä oli itku herkässä isänpäivänä kun ei ollutkaan ukkia kenen luo lähteä

Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Millaisia perussairauksia mummillasi on ja paljonko on ikää? Nuo vaikuttavat kovasti jos kerran possua on ja kyllähän nuo seikat on tärkeät sen keuhkokuumeenkin kannalta.

Toivottavasti mummisi jaksaa taistella vastaan ja selviää ja näkee vauvasi. Toivon sitä todella :)

tänään täytti 81v ja kaikista hänen sairauksista en ole varma (ei ole ikinä halunnut huolestuttaa meitä niillä) mutta verenpainetta ainakin oli yhdessä vaiheessa. mulle ei oikein ikinä ole kerrottu sen tarkemmin, varmaan kun olen perheessä se joka stressaa eniten kaikesta.. :ashamed:

Yhteistyössä