sain tänään tietää että mun mummi on joutunut sairaalaan vakavan keuhkokuumeen takia :/ tänään on vielä hänen syntymäpäivänsä.. soitin hälle ja kyselin vointia ja onnittelin, kuullosti tosi heikolta.. sanoi että lääkärit epäilee että vois olla possuflunssaakin..
jos se sitä on niin se on mummin menoa
tuli ihan hirveen paha mieli.. mummi yritti vaihtaa puheenaiheen koko ajan iloisempiin asioihin, kuten siihen että joko mun vauva alkaa syntymään, (tänään rv 41) toivoi että olis saanu vauvan syntymäpäivä lahjaksi 
harmittaa ihan kauheesti jos mummin aika on nyt mennä. ei hän kerkeis nähdä ensimmäistä lasten lasten lastaan.. (en tiiä sanotaanko noin) mutta siis mummista tulis hetkenä minä hyvänsä isomummi. :/ hän asuu vielä niin kaukanakin (meiltä sinne vajaa 300km). kyseessä on siis isäni äiti, mun viimeinen isovanhempi
pakko oli päästä jonnekkin kertomaan tunteistaan kun mieskään ei ole vielä kotona :ashamed:
harmittaa ihan kauheesti jos mummin aika on nyt mennä. ei hän kerkeis nähdä ensimmäistä lasten lasten lastaan.. (en tiiä sanotaanko noin) mutta siis mummista tulis hetkenä minä hyvänsä isomummi. :/ hän asuu vielä niin kaukanakin (meiltä sinne vajaa 300km). kyseessä on siis isäni äiti, mun viimeinen isovanhempi
pakko oli päästä jonnekkin kertomaan tunteistaan kun mieskään ei ole vielä kotona :ashamed: