Mummo ja joululahja shoppailua **turhis älä lue jos ahdistaa**

23.11.2009
129
0
16
Mummo ei meille juuri pääse kun matkaa välillämme (onneksi) on,
joten nyt on tulossa bussilla joka tuo porukkaa tänne shoppailemaan,
ihan sellainen ostosmatka :)
Sovimme että tulee lauantaina sillä se sopii meille parhaiten kun mieskin on kotona ja näin minä pääsisin äitin mukaan sinne kiertelemään kauppoja,
kun kovin toivoi minua mukaansa..ei muka osaa yksin.
Nyt mummo ilmoitti että hänellä ei ole mitään huomiseksi joten hän tuleekin huomenna,
joo kiitti vaan minulla kun ei ole elämää :(
Nyt sitten suuttui kun kerroin että saa sitten shoppailla ihan keskenään että en meinaa saapua paikalle jos tulee huomenna eikä lauantaina kuten oli ensin sovittu yhdessä.
Ongelman tekee se,
että mummo eli äitini haluaa meidän koko perheen nähdä :heart:
ei siinä mitään,
mutta samalla hän haluaa tehdä meille joululahja ostoksia :xmas:
kuinkahan sen meinaa toteuttaa jos kerta kaikki lapsetkin pitää mukaan ottaa :laugh:
Ja sitten vielä se,
kun mummo eli äitini ei ole niitä maailman ihanempia pullantuoksuisia mummoja jotka joka käänteessä rakastaisi pikkulapsia
vaan hänestä on kiva lapset nähdä kunhan ne istuu hiljaa paikoillaan tai on muuten kuin leikki aikuinen
ja ei siis sano mitään jos ei kysytä,
eli lapsista ei siis saa kuulua ääntä :(
Kuinkahan muka toimii tälläkin lapsiluvulla :whistle:
Siksi olimme ajatelleet että isukki voisikin mennä lasten kanssa vaikka välissä kotiin kun minä mummon kanssa olen ostoksilla,
ja siksi on siis se lauantai parempikin päivä kun isukkikin on kotosalla.
Ja toinen syy on mummon oma käytös miksi en halua lapsiamme olevan mukana mummon ostosmatkalla,
osaa tiuskia lapsille mutta jos joku vahingossa tönäisee äitiäni niin hän kyllä antaa kuulla kunnian vaikka toinen anteeksi pyytelisi :ashamed:
jopa minua hävettää hänen seurassaan kulkea missään kaupoilla,
ja asiastahan on turha äitilleni sanoa sillä vikahan on muissa :(
No nyt siis ajattelin jos hammasta purren olisin äitin seurana sen muutaman tunnin
(ja toivottavasti ei ole ketään tuttuja paikalla jotta ei tarvitse hävetä enempää)
Mutta saapa nähdä suostuuko tuo nyt tulemaan kuten oli ensin sovittuna että lauantaina vai vetääkö hernepalkoja nenäänsä kun en pääse paikalle perjantaina kuten hän tahtoo vaan tulisin lauantaina kuten oli jo aikasemminkin sovittu.
Niin,
ja on vielä semmoinenkin juttu
eli tämä on oikea tabu äitilleni
jos minä sitten äitini kamalan vinkumisen jälkeen tunnustan mitä voisi meille-lapsillemme ostella lahjaksi niin vähintäänkin väri on väärä siis hänen mielestään,
koko on väärä siis hänen mielestään
ja ette te sellaisella tee mitään (edelleen hänen mielestään )
ja ostaa juuri täysin eri tuotteen :( joka onkin sitten niin ja niin käytännöllinen (siellä komeron nurkassa ) :laugh:

Tämmöistä joulustressiä ajattelin hiukan purkaa tänne kun jo nyt näen tuosta ostosreissusta painajaisia :kieh: :)

Miksi edes koskaan suostuinkaan ääneen sanomaan että voin tulla mukaan :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea kanssa:
Miksi edes koskaan suostuinkaan ääneen sanomaan että voin tulla mukaan :headwall:

Noku se on sun äiti :saint:

Mulla on myös aika rasittava tapaus toi omani... Mutta ei siitä sen enempää. Otan osaa :hug: Koita jaksaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:

Mulla on myös aika rasittava tapaus toi omani... Mutta ei siitä sen enempää. Otan osaa :hug: Koita jaksaa.

Juu siksihän minä kai kun on äitini,mutta...
Äh...
kai minun täytyy kyseiseen kauppaan käydä laittamassa
varoituskylttejä :attn:
jotta tietää kiertää kaukaa jollei halua joko tulla kunnolla tönityksi tai haukutuksi jos vahingossa tönii äitiäni

Kuulostaa melkoiselta tapaukselta.. :whistle: :saint:
Mä kyllä pitäisin kiinni siitä lauantaista jos se kerran on sovittu ja sulle paremmin käy, tuskin lapsetkaan kovin nauttivat kaupoilla pyöriä.

Äh...
jotta tietää kiertää kaukaa jollei halua joko tulla kunnolla tönityksi tai haukutuksi jos vahingossa tönii äitiäni

Laita päällesi paita jossa lukee "varo vihaista mummoa" ja nuoli sivulle ?

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Mä kyllä pitäisin kiinni siitä lauantaista jos se kerran on sovittu ja sulle paremmin käy, tuskin lapsetkaan kovin nauttivat kaupoilla pyöriä.

Lauantaista todellakin me pidetään kiinne ja jos mummolle se ei sovi niin voi voi..
Kun kyse on vain siitä että äitilläni ei vain ole perjantaille mitään ohjelmaa niin siksi tuo haluisi tulla jo perjantaina tosin eipä sillä ole tekemistä lauantaillekaan :laugh:
Tämä nyt taas on niin äitiäni että ei voi tulla silloin kun sovitaan yhdessä vaan hänen täytyy se päättää yksin ja sen täytyy sopia kaikille :(

:headwall: :headwall: Haluaakohan joku mennä minun sijastani paikalle :whistle:

Äh...

Laita päällesi paita jossa lukee "varo vihaista mummoa" ja nuoli sivulle ?

:laugh: :laugh: :laugh: Ostinkin juuri tekstiilikynät =)

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:

Lauantaista todellakin me pidetään kiinne ja jos mummolle se ei sovi niin voi voi..
Kun kyse on vain siitä että äitilläni ei vain ole perjantaille mitään ohjelmaa niin siksi tuo haluisi tulla jo perjantaina tosin eipä sillä ole tekemistä lauantaillekaan :laugh:
Tämä nyt taas on niin äitiäni että ei voi tulla silloin kun sovitaan yhdessä vaan hänen täytyy se päättää yksin ja sen täytyy sopia kaikille :(

:headwall: :headwall: Haluaakohan joku mennä minun sijastani paikalle :whistle:

Kuulostaa tutulta, miehen isä on samanlainen.. Ja sitten suunnilleen loukkaannutaan ja piilovittuillaan jos joku uskaltaa sanoa välillä vähän vastaan.

Yhteistyössä