mummoko vai äiti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ne pikkulapset aina erehdy iästä...Mua luultiin kolmikybäsenä pari vuotta vanhemman ystävän ÄIDIKSI...siis voitte kuvitella, miltä tuntui. Erehtyjä oli sellainen 60 - 70-v naisimmeinen... En oikein tiennyt, miten suhtautua. Mummeli ei edes anteeksi pyytänyt. Nykyään en edes ajattele, minkäikäisen näköinen olen. Rehellisesti tunnen olevani 41-wee ja ylpeä siitä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.11.2006 klo 17:44 äitiliini -65 kirjoitti:
Ei ne pikkulapset aina erehdy iästä...Mua luultiin kolmikybäsenä pari vuotta vanhemman ystävän ÄIDIKSI...siis voitte kuvitella, miltä tuntui. Erehtyjä oli sellainen 60 - 70-v naisimmeinen... En oikein tiennyt, miten suhtautua. Mummeli ei edes anteeksi pyytänyt. Nykyään en edes ajattele, minkäikäisen näköinen olen. Rehellisesti tunnen olevani 41-wee ja ylpeä siitä.

Sama täällä! Paitsi että päinvastoin, siis minua luuli eräs n. 65 vuotias mies hyvän ystäväni tyttäreksi, vaikka olen häntä vanhempi. Minulla oli mukana lapsenlapsi ja samalla reissulla eräs toinen mies puhutteli minua pikkupojan äidiksi...ja olen sentään jo 46 v! Sitten olen huomannut, että kun olen lapsenlapseni kanssa liikenteessä, niin toivoisin että minun todellakin uskottaisiin olevan mummi eikä lapsen äiti. Tuntuu, että ihmiset katsoo, että tuollako on vielä noin pieni lapsi, eli selvästikään minä en enää halua omia lapsia lisää. Enkä tarkoita sitä, etteikö muut saisi haluta!! Minusta vain tuntuu tältä..

Yhteistyössä