mummola, kiva vai vähemmän kiva paikka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhhui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huhhui

Vieras
Olisi kiva kuulla miten teillä muilla lapset suhtautuu mummolaan :) ja miten mummo & pappa lapsiin :) Odottavatko milloin pääsevät isovanhemmille?
Ottavatko mielellään hoitoon?

Meille aina sanotaan "voi että kun asuttais lähempänä, tehtäis sitä tätä tuota"... ja niinpä justiin! meillä lapset eivät pääse yökylään, koska pelkäävät heille tulevan ikävän! voidaan luvata yökylään, mutta kun olis tulossa niin perutaan! Haloo! tottakai vois tulla ikävä, mutta miten ikinä oppivat jos eivät saa tulla!?

Toisekseen, sen mitä mummola vierailulla käydään, mummo kohdistaa aina vanhimpaan lapseen kaiken pa**kan!!! Tapahtuu mitä hyvänsä, aina vika on vanhimman lapsen!

Kesällä lupasivat ottaa vanhimman lapsen yksin yökylään (sanoivat lapselle itselleen), ja kun soittelin milloin hän olisi tulossa linja-autolla ihan yksin, että tietäisivät olla vastassa, he sanoivatkin ettei voikkaan tulla yksin vaan tulkaa koko perhe! voitte kuvitella miltä lapsesta tuntui :/ itse olin niin surullinen lapsen puolesta ja vi**tti aivan äärettömästi!

Tästä nyt on seurannut se, että lapsi ei halua mummolaan! enkä ihmettele sitä itse yhtään!!! onko muilla tämmöistä?

Erittäin mukavat paikat on nuo mummolat. Pojat viihtyy kummassakin paikassa.
Anoppilassa ovat välillä yötä ja muuten hoidossa jos menoja. Mun vanhemmilla päivisin olleet, öitä ei (johtuu isäni sairaudesta) Eivät ole huvikseen peruneet yhtään sovittua, "pätevä" syy ollut peruuntumisiin.
Mitään p:tä ei tule isovanhemmilta lapsia sen enempää kuin meitä vanhempiakaan kohtaan. Ei puututa kasvatukseen.

[QUOTE="odottaa";24634207]Meillä mummolaan pääsyä oikein odotetaan. Hoitaavat mielellään ja välillä lasta oikein kinutaan yökylään. Lapsi menee aina mielellään mummolaan.[/QUOTE]

ihana kuulla :) olispa meilläkin!

Meillä vain yksi kaukana asuva mummu. Ei jaksa tulla meille synttäreille tai muutenkaan,ei nähtäis varmaan ikinä,jos me emme sinne menisi. Ihan ystävällinen on kun tullaan ja jutustelee lasten kanssa,mutta ei hoitoapua edes sen vertaa,että voitais miehen kanssa kaksisteen saunassa käydä,muusta hoitoavusta nyt puhumattakaan.

Ärrrsyttävää toimintaa ap:n mummolta ja papalta! Ettekö voisi suoraan sanoa heille, kun eivät itse ymmärrä kohtelevansa lapsia eriarvoisesti? Varmaan olis hyvä vanhimman lapsen kannalta että tollainen saatais loppumaan. Varmaan ovat niin sokeita omalle toiminnalleen, että kaipaisivat vähän rasvistelua...!

[QUOTE="piupau";24634305]Ärrrsyttävää toimintaa ap:n mummolta ja papalta! Ettekö voisi suoraan sanoa heille, kun eivät itse ymmärrä kohtelevansa lapsia eriarvoisesti? Varmaan olis hyvä vanhimman lapsen kannalta että tollainen saatais loppumaan. Varmaan ovat niin sokeita omalle toiminnalleen, että kaipaisivat vähän rasvistelua...![/QUOTE]

Olen sanonut ihan päin naamaa että ei hänestä varmasti tunnu hyvältä jos aina syytetään jostain, vaikka ei mitään olisi tehnytkään! tämä vaan on niin vi**maista suoraan sanottuna! kyllä ne ehkä jollain tasolla tajuavat miksi vanhin ei halua mummolaan, mutta he ei kuitenkaan HALUA sitä tajuta! rahalla hyvitetään sitten anteeksipyynnöt, voi vi**u!