mummolle runo

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mummo on paras,
ei sitä voi viedä varas.
Jos varkaan näkee,
mummon ympäril on väkee.
Sillä mummo sitä potkii,
ja samalla lipää hotkii.
Mummomme oma,
supersankari soma!
 
Mummo paistia paistaa, antaa myöskin maistaa!
Koiria, kun ruokitaan aina uudet jutut kuulla saan!
Mummolla on mukavaa vaikka joskus nukuttaa!
Koirat petiin laitetaan ja sinne ne nukahtaa saa!
Radiota illalla kuunelaan hyvää musiikkia kuulla saa!
 
Kiitos paljon eilisestä muummmii ku ottit ekal kerralla poske hammapoita , valitetetavasti ei olluu sä pureskelit vähä liika yritiin otaa sun pää pois mut ei onnistu !! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö;7396694:
Tää on ihana :heart:

Jos mä rikas olisin, mopon ostaisin,
Sillä kyllä varmasti, ajaa osaisin.
Ajaisin mä mummilaan häntä katsomaan.
mummilta kun varmasti aina hyvää saan.

Mummi paras paistamaan piirakoita on,
pullakin on mummilla aivan verraton.
Karkkia on kaapissa menen milloin vaan,
siksi hauska aina on mennä mummilaan.

Mummi, onko jätskiä, usein kyselen,
onhan sitä, kultasein, tiedäthän sä sen.
Lähtee mummi kulkemaan luokse pakasteen,
jätskiä tuo tullessaan lapsenlapselleen.

Ethän mummi varmasti kuole milloinkaan,
hauskempi on mulla kun kanssas olla saan.
Kun mä kasvan suureksi, ostan autonkin,
silloin, mummi, haen sun aina kyytihin

Okkoo
 
:poop:Jos minun pitäisi sanoa se kuinka paljon merkitset minulle, sanat eivät riittäisi. Jos minun pitäisi piirtää sinulle niin paljon sydämmiä kuin mahdollista, kynä kuluisi loppuun. Ja, nyt sanon sen:
Olet minulle rakas, ihan paras. Mummia parempaa ei hakemallakaan saa.
 
Mummo kultainen, istuu kiikustuolissa sukkaa kutoen
Ruutua, raitaa, värikkäät
kohta jo varpaita lämmittää.
Mummo kultainen, istuu kiikkustuolissa telkkaria katsellen
kauniit ja rohkeet mummolle on tuttu,
hauska on myös tuttu juttu.
Mummo kultainen istuu kiikkustuolissa lapsia keinutellen,
hellästi päätä silittää,
hyvä muisto lapsille jää.
Pilates onnistuu hyvin keinutuolissakin:-)
 
Ihan eri asia, on mummon karkkirasia.
Siitä riittää aina: tikkareita arkena, ja suklaat sunnuntaina.
Muiden karkkirasiasta muutaman kun maistaa, niin jo pohja paistaa.
Mut mummon karkkirasia on ihan eri asia, siinä taikaa on,
se on pohjaton.
Sait naurahtamaan☺️ ja herkusuun himo loputon. Mummin huone on kokonaan kuin karkkitalo oho nakersin mä seinään kolon ja sokeri täytti mun koko olon on se sekaisa niinkuin seiskan maisa mut sit takas mummiin kun heittää taas uuden suklaapatukan ja mun suussa sitä maiskutan jo seuraavaa tekee mieli on mulla sokerinen kieli mille maistuisi karamellisieni mut nyt mummille tuli pahamieli en ollut maistanut lakritsaa tuota karkkien aatelista en pidä mantelista mut todella paljon kanelista. Mummi ojentaa korvapuustin hotkaisen sen kaiken tyystin. Nyt herkuista maha täynnä on minä ja mummi käymme lepohon.
 

Yhteistyössä