V
"vieras"
Vieras
Reilu kymmenessä vuodessa on painoa tullut n. 30 kiloa! Tänään sitten soitti innoissaan:
"Tiedätkös, mä oon nyt huomannu että ei se ookaan lääke mikä lihottaa vaan syöminen ku se lääke lisää ruokahalua!"
Totesin että "Sitähän mä olen sulle sanonu viimeset kymmenen vuotta".
Äiti on nyt sairaalassa ja kertoi että alussa sielläkin lihoi mutta kun ei päässytkään enää kanttiiniin ostamaan suklaata ja ruokaakin on saanut rajoitetusti, nyt on laihtunut viikossa 5 kiloa.
Äiti joutuu olemaan sairaalassa vielä ainakin toisen viikon. Saa nähdä laihtuuko lisää.
"Tiedätkös, mä oon nyt huomannu että ei se ookaan lääke mikä lihottaa vaan syöminen ku se lääke lisää ruokahalua!"
Totesin että "Sitähän mä olen sulle sanonu viimeset kymmenen vuotta".
Äiti on nyt sairaalassa ja kertoi että alussa sielläkin lihoi mutta kun ei päässytkään enää kanttiiniin ostamaan suklaata ja ruokaakin on saanut rajoitetusti, nyt on laihtunut viikossa 5 kiloa.
Äiti joutuu olemaan sairaalassa vielä ainakin toisen viikon. Saa nähdä laihtuuko lisää.