Mun äiti on NIIN rasittava!!!

Minäpä otin tuossa kerran ja läksin viihteelle kun oltiin mummilassa pidemmän aikaa kylässä. No annahan olla, kello kaksi yöllä äitee soittaa että "sun tarttis nyt varmaan tulla kotiin...".
Meinasin saada sydänhalvauksen ja alan siinä sitten tivaamaan että mitä on sattunut.

"-Täällä myö Leevin kanssa leikitään ja luetaan ja syödään sosetta, mut nyt se kyllä varmaan oottaa että sä tuut kotia, hehheh, nii, onko kivaa, leikitään, hihhih"

Onneksi porukat asuu keskustassa ja en ollut sen pidemmällä kuin kulman takana. Tulin kotiin, otin pojan syliin ja vein sänkyyn, nukahti samantien.

Se ei vaan se meidän mummi ymmärrä sitä että ei sitä poikaa aleta leikittämään yöllä jos se herää :D

Mä mietin tässä kun omakin äitini on ihan hohlä näitten mun lapsien kanssa, siis just noi syömiset ja nukuttamiset on ihan hakusessa.. Ja kuten moni muukin on täällä kirjottanu että ei taida olla muittenkaan äideillä kaikki inkkarit kanootissa...

Miten ihmeessä meitä on hoidettu??? Onko nuo äidit valvonu meijän kaa yöt läpeensä ja leikittäny meitä vuorokauden ympäri???

Yhteistyössä